Welke tijdschriften lees je?

Zoals de titel al zegt.
Welke tijdschriften koop je regelmatig/ben je op geäbbonneerd, en hoe oud ben je?
Ik ben namelijk op zoek naar een leuk tijdschrift (:

Ik had bij zoeken gezocht naar dit soort topics, maar kon er alleen uit 2007 enzo vinden.

Alleen de Elle. maar het lijkt me sterk dat er alleen topics uit 2007 zijn, aangezien ik dit soort topics wel eens heb ingevuld en ik hier niet al sinds 2007 zit.

Misschien kwamen die topics weer eens naar boven?
Ik wil sowieso gewoon een huidig beeld zeg maar hebben, want oudere topics gelden al niet meer echtt.

ELLE, COSMOgirl n FEMINA .

Okeee dankje
Meer??

Cosmogirl, viva, flair, libelle maar die tijdschriften jat ik altijd van m’n moeder hahaaha.

hahahah okee
Mijn moeder leest helaas geen tijdschriften anders kon ik dat ook wel doen,
hoefde ik ze teminste niet te kopen.

Abbo: Reload (moet nog een nieuw adres doorgeven, oeps)

Kopen: National Geographic, Computer Arts (Projects), heel soms de Code of de Blend(ze lijken zo op elkaar) en heel soms de Elle.

Ik ben 21.

Ik ben 17 en lees de volgende tijdschriften: Glamour, Seventeen, British Glamour en de Elle.

Verder vind ik Company Magazine, Cosmopolitan en de Grazia ook wel leuk en de britse Elle vind ik geweldig, maar het prijskaartje daaraan vind ik iets minder leuk (A)

okeeee
ik ga binnekort maar eens kijken welke tijdschriften ik leuk vind dann (:

de Feeling, Marieclaire, Libelle en Flair, enkel als ik in bad zit, anders vind ik het niet fijn om te lezen :'p

Cosmogirl, Cosmopolitan, Elle,
en ik krijg soms de Teenvogue toegestuurd. (:

Mijn moeder werkt bij de tandarts, dus wat zij meeneemt als ze tijdschriften ververst worden (meestal Linda, CosmoGirl, Beau Monde en Glossy).

Als ik zelf wat koop is het meestal de Britse Glamour (en sowieso vaak de Britse edities van tijdschriften).

Oh en ik steel tijdens college regelmatig de SFX van een vriendin.

Ik heb een abonnement op de LINDA. en koop soms de Grazia of Yes. Verder lees ik nog wel eens de Jackie van m’n zus, die is ook leuk!

En ik ben 20.

Ik heb een abbonnement op: Happinez, National Geographic, Elle en Glamour. M’n moeder is lid van de Libelle en [al een jaar of euh… 35?] van de Tina. Dus ja… die lees ik eigenlijk altijd ook. Oooooit, als ik m’n eigen huisje heb, ga ik lekker ook lid worden van de Donald Duck :stuck_out_tongue:

Okeeeee bedankt iedereen (:

De flow is ook wel leuk, alleen die plaatjes al…

Ik heb vanmiddag de elle gekocht,
duuuur maar er staat wel heel erg veel in!

Ik ben 19 en ik koop zelf wel de Glamour en af en toe de Yes. En bij vriendlief lees ik altijd standaard de Donald Duck :grinning:

Cosmogirl, soms hitkrant of Girlz, en de donald duck en tina van mn zusjes :stuck_out_tongue: