Welke tekst onder avatar? ( Lijstje.

• She was like the moon. A part of her was always hidden away.
  • I can, i will, end of the story.
  • Limited edition.
  • Time is precious… waste is wisely.
  • I live in my own little world, but it’s okay. They know me here.
  • Potloodventer.
  • Hey beautiful, will you be my valentine? On 1st April please?
  • “I had a dream about you, you died.”

Ik kan niet zo goed kiezen.
Welke van de bovenstaande tekstjes voor onder mijn avatar zou jij kiezen?

Je moet zelf kiezen en ik denk dat dit topic snel gesloten wordt. Succes

Heel je sign ook. wauw

Het is een onzintopic < Categorie ONZIN, neem aan dat het mag dus.

Nogmaals: ik DENK dat het topic snel gesloten wordt.

Ik denk ook dat de echte zinnetjes waarschijnlijk net niet passen.

Oh nou geweldig.

Als iedereen dit soort topics maakt, overstroomt het forum met crap. Je kunt advies vragen in wwjneek als je echt niet zelf kunt kiezen, maar het is je eigen tekstje en ik denk dus dat je zelf wel in staat bent om iets te kiezen.
En het is niet omdat het subforum ‘onzin’ heet, dat de regels van het forum hier niet meer gelden

Dit is ook niet echt nodig. Het is jouw tekstje, dus kies zelf iets. De helft gaat ook niet eens passen.

Zeg ik toch ook niet. Maar het zou een beetje gek zijn als onzintopics niet zouden mogen bij de categorie Onzin. En dat snap ik ook wel, maar dat gebeurd toch nog helemaal niet.
En ik post niks voor niks een topic, ik kan niet kiezen. :")

Nu gebeurt dat inderdaad niet, maar als iedereen zoals jij begint te denken, zal dat wel gebeuren. Dus maak je best geen onnodige topics. Ga naar de wwjneek of een ander advies-topic als je niet kunt kiezen.

Misschien wist ik wel niet dat er een wwjneek/advies-topic was.

Misschien moet je dan eerst even kijken en zoeken.

Misschien dacht ik wel dat het “Wat wil je nu echt even kwijt” topic voor andere dingen was?

Wel, dan weet je nu dus dat je geen stomme topics meer hoeft aan te maken en dat je daarvoor in andere topics terecht kan :slightly_smiling_face:

Dit is inderdaad een beetje een onnodig topic. Het blijft een zinnetje dat van jou moet zijn, verder zijn er al een paar die je kunt wegstrepen. Het kan maar 50 tekens hebben. Verder als je echt niet kunt kiezen kun je inderdaad nog vragen aan mensen in het wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt-topic wat zij er van vinden.
Ik sluit je topic nu dus ook.