Welke tas voor vervolgopleiding?

Hi there!

In september begin ik aan mijn MBO opleiding, en ik wil hier graag een nieuwe tas voor. Op de middelbare school had ik een Paul Frank schoudertas maar ik werd doodziek van dat ding en wil nu graag een rugzak. Maar ja… een zwarte eastpak is niet erg charmant natuurlijk. Ik houd niet van drukke printjes en ben echt ten einde raad.
Welke rugzak zou ik naar school mee kunnen nemen?

Ik heb een licht met donker paarse eastpak. Ik vind die tassen het meest praktisch. Je kun ook gewoon lichtgrijs nemen of een andere effen neutrale kleur :slightly_smiling_face:

Waarom is een zwarte eastpak niet charmant? 80% van mijn school loopt er mee.

Ik heb een enrico benetti laptop rugzak genomen. Lijkt op een eastpack alleen dan veel goedkoper. De kwaliteit/prijs verhouding vind ik heel goed. Ik heb namelijk ook een schoudertas van dit merk en het kan meer hebben dan mijn vorige eastpack tassen.

Sushi, de meeste zwarte Eastpaks die ik heb gezien zijn zo mannelijk… Ik vind ze vaak ook pas ‘mooier’ worden als ze een beetje uitzakken en uit die winkel-vorm raken.

Zijn ze er ook in heel licht blauw? Baby blauw?

Ik gebruik meestal gewoon een schoudertas van de Primark. Als ik veel/zware boeken mee moet, pak ik m’n goede oude eastpak rugzak er weer bij :slightly_smiling_face:

Zelf heb ik altijd een handtas en de boeken die daar niet inpassen (bijna alles haha) in een plastic tas.

Maar ik zou als rugzak een zwarte of grijze eastpak nemen. Je kan hem ook nog pimpen zodat hij helemaal bij jou past! Dan niet die typp-ex creaties die je vaak ziet haha.

Eastpak rugzakken en cowboys bags zijn erg fijn.

Ik heb ook een eastpack en daarnaast heb ik nu zo’n “hipster” rugzakje (geen idee hoe het heet, sorry haha), daar past ook veel in, bestaan in veel verschillende printjes en is inderdaad minder groot en lomp dan een eastpack.