welke tas neem je mee tijdens het uitaan

hebben ze die denk je nog bij H&M? :slightly_smiling_face:
of heb je het al een tijdje geleden gekocht?

ik doe alles in mijn broekzakken, een tasje vind ik echt heel irri. en het past altijd en ik neem mobiel, id en geld mee. geen make-up dat vind ik niet nodig dat doe ik van te voren :pensive:

Nou, ik wil ook wel eens een jurkje aan en dan heb je geen zakken voor je telefoon of geld. En ik hou er niet zo van om geld in mn bh te stoppen en als je pumps aan hebt kan je daar ook niet je telefoon in gaan stoppen ofzo.

Ik zoek nog steeds een leuks uitgaanstasje, iemand een leuke gezien die je kan verstellen qua lengte?

ik neem meestal alleen mijn mobiel + id en wat geld mee, en ik trek altijd een broek aan, ik heb liever niet dat ik in een rokje sta te dansen. dus heb ik altijd zakken.

Een klein tasje met een strikje van de Accessoirize. Maar ga toch maar eens kijken voor zo’n klein schoudertasje, lijkt me toch wat fijner…

Oh blijkbaar ben ik de enige hier die altijd een giga tas meezeult xD?
Maar het is meestal zo dat we van te voren ergens gaan chillen, en dan kom ik ergens vandaan en moet ik me nog omkleden, dus hele kledingkast in een tas, make up erin, haar spullen en geld en mobiel

Drop em meestal bij de garderobe en stop geld bij me;)

ik heb een klein schoudertasje. Een bruine en een zwart/wit/grijs gestreepte.
Enkel mijn portemonnee, telefoon en sleutels passen daarin.

ik hou echt niet van grote tassen en uit ervaring doe ik tassen al helemaal niet in de garderobe.

oke bedankt voor jullie reacties! ga toch dan maar eens binnenkort kijken voor zo’n leuk klein schoudertasje :stuck_out_tongue:

Gewoon een klein schoudertasje waar me sleutels, geld, fotocamera en id in kunnen. Meer heb ik niet nodig.