welke tas neem je mee tijdens het uitaan

ik vroeg me af; wat voor tas neem jij mee tijdens het uitgaan? of vind je een tas onhandig en stop je je spulletjes in je broekzaken?

bij het uitgaan mijn clutch. of een klein dun zijzakje,
iig niet zo groot, veel te lastig.
alleen mijn make up gaat erin en mijn telefoon, huissleutels.

Zo’n klein tasje.
Heb nu een hele leuke van de ChillOut van de Bijenkorf ^^ [prijs viel gelukkig nog wel mee]

bedoel je een tasje die je over je schouder kan doen (zoals een schoudertas zeg maar) of een hand tasje?

Geen ik neem toch alleen maar contant geld mee en mn telefoon dus dat doe ik gewoon in mn broekzak vind ik veel handiger dan een tasje dat zit bij mij altijd niet lekker en in de weg.

als ik alles in mijn broekzak doe lijkt het alsof ik brede heupen heb D:

nee, de spulletjes in mijn broekzakken stoppen is idd bij mij ook geen optie. dan puilen mijn zakken denk ik wel erg uit van me mobiel, geld, id, make up spulletjes enz. xD

Het liefst zo klein mogelijk en dat ik er zo min mogelijk last van heb. En het liefst toch ook wel een met een goede sluiting zodat niet ineens de hele inhoud gejat is ofzo…

ligt eraan, ene keer een tasje andere keer in mijn broekzak. als ik bijv. laarzen aan heb doe ik daar mijn kleine portomonneetje in en kan de rest wel in mijn zakken. anders ook gewoon klein tasje met schouderbandje.

Zo’n klein schoudertasje is leuk!

http://files.hm.com/media/products/725/DXL725_69169_09090_64_0593.jpg

of zoiets maar dan een kniptasje:]

Ik heb ook zoon soort van schoudertasje als op de laatste foto, maar dan toch net wat ander design enzo, van de H&M , en die neem ik vaak mee met uitgaan; heel handig!

alleen met carnaval neem ik een tasje mee…
Omdat ik jaar na jaar een outfit vind zonder broek xP
maar dan ehb ik gewoon zo’n debiel tasje, het is toch carnaval
normaal altijd alles in mijn broekzak!

Euhm… Ik heb alleen m’n portemonneetje en telefoon mee als ik uitga, dus past hendig in mijn broekzakken. Make-up is toch niet nodig, of heb ik dat nou weer? :stuck_out_tongue:

Heb alleen geld en mn telefoon bij, en die prop ik in mn broekzak. een tasje vind ik zooo onhandig

laatst zag ik bij de H&M een leuk klein tasje /zwart lak\ als hartje’s vorm. alleen staat niet in de H&M shop online.

Ik vind een tasje echt irritant, zeker wanneer je ook wil dansen. Als ik alleen naar de kroeg ga oid neem ik wel gewoon een tas mee met al m’n zooi. Maar als ik ook wil dansen dan stop ik het in m’n broekzakken (maar meestal heb ik jurkjes aan en dan doe ik geld in m’n bh en telefoon in m’n laars)

Ik heb die :relieved:
Maar ik neem nooit een tasje mee met uitgaan!
Snap niet dat iedereen zoveel meeneemt :open_mouth:
Geld, mobiel en id toch? Waarom zou je je daar óók nog eens staan op te maken!? Niemand die het ziet, aangezien het meestal donker is!

Ik heb die

M´n beste vriendin heeft altijd een tas bij zich dus dan kijk ik haar lief aan…
Mijn ID hou ik wel in mijn broekzak meestal. :3

Ik neem geen tas mee.