Welke talen wil jij graag nog leren?

en ik wil nog spaans verbeteren en Italiaans lijkt me heel mooi en leuk :slightly_smiling_face:

Ik wil Spaans leren! En beter worden in Frans

Spaans & Italiaans.
En m’n duits verbeteren.

Spaans en Arabisch.

Spaans & Italiaans leren,
En m’n Engels, Duits en Frans verbeteren

Ik kan prima Hebreeuws en goed Engels, maar ik zou het allebei op een native-like niveau willen kunnen spreken, het Engels het liefst met een leuk accent, haha.

Ik heb op de middelbare school Frans en Engels gehad, Engels spreek ik zowat vloeiend en accentloos, maar Frans is een beetje weggezakt. Dat zou ik wel heel graag vloeiend willen spreken.
Daarnaast zou ik Spaans, Arabisch en Chinees willen leren. Maar het enige wat misschien nog wat gaat worden is Arabisch(ik ben Marokkaans) denk ik[size=2]haha

Ik heb daar gewoon geen geduld voor :frowning_face:

IJslands lijkt me ook een gave taal!

Frans verbeteren, en Arabisch leren

Beter Engels en misschien nog een andere taal welke weet ik niet precies.

Italiaans (ik ga namelijk ieder jaar naar italië op vakantie)
Engels (altijd wel makkelijk)
&Duits (is wel handig denk ik)
Ik krijg nu op school frans en engels maar ik heb echt een hekel aan frans t is wel een mooie taal maar ik snap er helemaal niks van. xox

Italiaans en spaans wil ik sowieso nog wel leren :slightly_smiling_face:

Ik leer Chinees, maar zou het graag echt goed kunnen…

Engels verbeteren, Arabisch, Frans, Duits en Spaans leren en Zweeds natuurlijk ook!

Ik spreek nu vloeiend engels & ik wil nog vloeiend frans en spaands kunnen spreken! Misschien ga ik na mijn eindexamen een tussenjaar nemen en een half jaartje naar het buitenland om dat te doen!

Op school heb ik nu duits, engels, spaans en frans. Spaans zou ik nog wel willen verbeteren en Duits is spreek ik sinds mijn stage vloeiend (:

Graag zou ik nog Italiaans, Hongaars en Turks willen leren

Ik leer Japans, dat hoop ik ooit graag heel goed te kunnen :slightly_smiling_face: Ik wil me ook ooit graag aan Chinees willen wagen en mijn Duits verbeteren.

Ik heb op school Spaans, frans, Duits, Engels en Nederlands. Zou liefst heel goed spaans kunnen praten :slightly_smiling_face:

Ik spreek vloeiend Duits en aardig Engels. Mijn Frans zou ik graag nog weer wat ophalen, omdat ik dat 6 jaar op de middelbare heb gehad en dus niet bij 0 zou hoeven beginnen. Als nieuwe taal zou ik graag nog Spaans leren en een Scandinavische taal.

Zit in havo 5 en doe examen in de talen:

• Nederlands
  • Engels
  • Frans (leukste vak!)
  • Duits
    Deze talen zou ik ook nog graag willen leren en spreken:
  • Spaans
  • Italiaans (halve familie woont en is afkomstig in/uit Italië, en moet nu in gebrekkig Italiaans met hun communiceren)
  • Grieks (mijn oma is Grieks en kan naast Grieks alleen maar Duits :p)
  • Portugees
  • Zweeds
  • Noors
  • Russisch
  • Arabisch

Ik zou geen aziatische taal willen leren. Op een of andere manier trekt Azië mij niet zo.