welke taal vind jij de mooiste

titel zegt het al. Welke taal vind jij de mooiste? :slightly_smiling_face:

en spreek je nog een andere taal naast Nederlands?

Ik spreek Engels en Duits. Ik vind Italiaans heel mooi, dat zou ik nog graag willen leren.

Hebreeuws.

Uhm ik vind Frans heel mooi. Italiaans. Brits Engels. Japans.

En ik spreek Nederlands, Duits, Frans en Engels. Maar dat zijn mijn standaard talen op school dus :cold_sweat:

Arabisch, dat studeer ik dan ook ^^

Ik vind Engels mooi, wel correct Brits Engels. Dat spreek ik naast Nederlands ook vloeiend en mijn Duits is ook wel redelijk en dat vind ik ook wel een toffe taal.

Ik zou graag nog eens een Scandinavische taal leren.

Haha zo goed kan ik het nog lang niet! Maar wie weet in de toekomst :wink: Duurt lang om zo’n taal te leren.

Brits Engels en Spaans :slightly_smiling_face:

Hebreeuws

Engels

Ik kan Nederlands, Engels, wel redelijk Duits en Frans en een héél klein beetje Spaans/Catalaans.
Ik vind Spaans, Frans, en Italiaans heel mooi!

Italiaans. Mijn familie komt uit Italië, en vind de taal prachtig <3 mijn opa ‘‘vloekt’’ in het Italiaans:’)

Ik spreek naast Nederlands (wat ik een vreselijke taal vind :’)) ook Turks en Engels. Vind ik beide mooie talen :slightly_smiling_face:
Ik wil ook heel graag Arabisch leren (ik vind het een PRACHTIGE taal) maar ik kan enkel lezen

Ik spreek zelf Nederlands, Engels en Portugees vloeiend. Verder kan ik wel wat Spaans.
Ik ben dol op Latijnse talen zoals Portugees, Spaans, Italiaans en Frans!

Ik spreek Nederlands, Frans, Spaans en Engels, en ga dit jaar beginnen met Portugees. Ik vind Frans en Spaans prachtige talen, Frans voor de klanken en de intonatie, Spaans om het nette/formele aspect.

Frans en Engels klinken het mooist

Italiaans!

-

-

Ik spreek Nederlands, Frans en Engels. Ik zou heel erg graag Spaans leren!