Welke studentenvereniging in Groningen

Haaaai. Ik ga dit jaar in Groningen studeren en ik wil me graag aansluiten bij een studentenvereniging! Alleen weet ik niet welke. Ik twijfel erg tussen Albertus, Vindicat en Dizkartez. Ik ben benieuwd of misschien een van jullie lid is. Ik wil mijn studie in zekere mate goed met studentenvereniging kunnen combineren. Zijn jullie lid van een vereniging? Hoe bevalt het jullie en hoe valt die vereniging te combineren met je studie?

ik studeer zelf niet in groningen, maar woon er wel. vindicat schijnt heel leuk te zijn.

albertus is een dispuut toch? want dan zit een vriendinnetje van mij daarbij. Zij vindt het er heel leuk, maar wel hele kutte ontgroening natuurlijk… Studie combineren gaat bij haar heel goed!

Ik ga komend jaar ook naar Groningen! Dus ben ook al op onderzoek geweest haha.

Ik zou absoluut niet bij Albertus en Vindicat willen, dan heb je een vet zware ontgroening en dat gaat mij veel te ver. Ik heb daar genoeg verhalen over gehoord, waardoor dat me echt niet aanstaat…
Dizkartez lijkt me dan beter.
Unitas lijkt me ook wel leuk, ken je die ook? Is een vrij nieuwe vereniging, waar je heel vrij wordt gelaten.

Een studentenvereniging lijkt me erg leuk, want je leert mensen kennen enzo, maar het is erg tijdrovend en je hebt toch wel een aantal verplichte dingen… En ik wil niet dat mijn studie eronder lijdt.

Tip: Op de KEI-week zijn alle studentenverenigingen aanwezig, waar je dan al je vragen aan kunt stellen.
Heb je je al ingeschreven voor de KEI-week? Echt doen hoor, het is supertof en je leert heel veel mensen kennen!

Ik heb ook inderdaad ook rare verhalen gehoord over Vindicat! Ik ga ook studeren in Groningen, maar denk niet dat ik bij een studentenvereniging ga. Ik ben wel benieuwd wat je gaat studeren?

Ja ben nu ook wel benieuwd wat jullie gaan studeren, ik ga Voeding & dietetiek doen!