Welke stijltang is nou echt goed en beschadigd je haar minder

Welke stijltang is nou echt goed en beschadigd je haar minder

CHI, maar die is best prijzig, namelijk rond de 100/200 euro.

Ik denk dat elke stijltang je haar evenveel beschadigd, ligt er ook maar net aan op hoeveel graden je 'm zet. Die van Babyliss is wel heel fijn vind ik.

zo ja dat is best prijzig . maar ik heb eentje van 100 en die is niet eens goed

veel stijltangen zijn goed!
ik heb zelf een chi en hij is echt top maar wel prijzig

waar je op moet letten is dat je ceramische platen hebt dat beschadigd je haar het minst. let er wel op dat het echt ceramische platen zijn en geen dun laagje want dat is vaak zo bij hele goedkopen staat het wel op de doos maar is het een dun laagje wat na een paar keer er bijna af is en dus alsnog je haar extra beschadigd.

hoe je kunt zien of het echt ceramisch is is door er met een hard voorwerp over te krassen want in ceramische platen zal je geen krasje zien.

ja oke daar heb je inderdaad gelijk in . ik stel altijd weinig mogelijk in zodat me haar niet beschadigd raakt. ik heb lang haar en wil het zo houden

Ik stijl ook elke dag mijn haren maar tot nu toe is het gezond, en daarnaast verzorg ik ze ook. Gewoon een heat protector/serum erin en stijlen maar. :")

HAHAH die ken ik, best wel zielig voor dat meisje maar ik moest ook lachen.

wow zij heeft die krultang wel heel erg hoog gezet dan :flushed:

Ik heb er 1 van Remington, hij is echt heel fijn. Ik heb van mezelf krullen en mijn haar wordt er super stijl van. Natuurlijk gebruik ik wel een heat protector, maar mijn haar is helemaal niet beschadigd :wink:

Geen stijltang beschadigt het minste.

Ik hoor inderdaad heel veel goeie verhalen over die CHI. Hij is wel prijzig inderdaad…

oow bedankt ga gelijk even op internet checken welke dat is

Je kan wel CHI haarstijlspulbescherming (wauw) gebruiken trouwens, werkt voor mij heel goed.

Zelf heb ik een stijltang van Max Pro op het oog waar over het algemeen niet bijster veel reviews over te vinden zijn. De stijltangen van dit merk schijnen volledig keramisch of titanium platen te hebben, wat geweldig is aangezien je ‘maar’ 70 of 80 euro voor de tang betaalt! Maar ja, het feit dat er weinig reviews over te vinden zijn maakt dat ik bang ben er daadwerkelijk een aan te schaffen.