Welke Steiltang?

Ben aan het denken om een nieuwe steiltang te kopen & daarom wil ik een beetje raad. Ik wil er max. 100 euro aan uitgeven.
Het belangrijkste vind ik dat het zo min mogelijk schade toebrengt,
iemand een idee?

hier zijn al heel veel topics over…
maar ze zeggen dat de CHI stijltangen goed zijn

misschien een CHI tang? ik zag er laatst een van 99,- haha
ik heb er zelf geen ervaring mee ofzo hoor. mijne is van Carmen (20,-)

http://www.haarshop.nl/tools/stijltangen

Wil eigenlijk één in de winkel zelf kopen, heb hem namelijk al nodig binnen paar dagen.

ja, het was gewoon om een overzichtje te krijgen van wat er allemaal aan CHI is. er staan ook reviews bij.

Remington schijnt ook goed te zijn, misschien even op een vergelijksite kijken bij de de stijltangen?

Ik heb een grote zilvere van Remington. Hij werkt echt goed. :slightly_smiling_face:

chi;) geloof mij, je wilt niks anders. En gaat ook heel lang mee

Ik heb die met stoom van Babyliss <3 I LOVE IT nog nooit zo een goede stijltang gehad (en geloof me ik heb er veel gehad) ben er zeer tevreden over en mijn haar voelt zacht aan. De stoom fuctie zorgt er ook voor dat je haar minder beschadigd! EN hij is op het moment ook overal in de aanbieding (: de stijltang

ik heb 1 van babyliss ^^
maar ik heb ook zo’n shampoo geval van loreal paris zodat je haar niet beschadigd.

Hoeveel moet een steiltang zeker kosten , denken jullie? Voor een goede?

mijne was 15 euro voor de 2.

pluspunten;

• warmt snel op
  • stijlt mega snel
  • beschadiging is beperkt

minpunt;

• klein stijloppervlak (mini stijltang)

Supertevreden over :grinning:

ik heb er één van VS Sassoon.
Liefde <'3
Maar Babyliss en Remington schijnen ook goed te zijn :]

een CHI is een investering, maar echt zijn geld waard.
ik had op haarshop.nl besteld en de dag erna bezorgde ze 'm al de dag erna. (:

Dan raad ik je een CHI tang aan.

Ik heb zelf de Braun Satin Hair stijltang ofzo. Van mezelf heb ik krullend pluizig haar en als ik het stijl heb ik mooi haar dat niet pluist. Want door de Ion techniek in de stijltang behoud je het vocht in je haar, ik ben er echt wel blij mee. Succes

WAHL Kutek. hij was maar 40 euro, enhet heeft mijn haar echt super-glad gemaakt. en ik heb super kroes haar.

ik heb een rowenta, elite model look .
hij beschadigt mijn haar niet echt.