Welke standjes heb je gedaan?

Ja welke heb je gedaan en welke zou je nog willen doen?
En welke niet?
ik zou nooit een blowjob willen geven.

Al best veel denk ik hahah. Ik bovenop, hij bovenop, benen liggend, benen omhoog, stoel, rand van het bed, achterstevoren bovenop, tafel, keuken. Ik vind seks niet altijd fijn en dan blijf je wel proberen.
Een blowjob geven wilde ik ook nooit, leek mij heel vies en naar, maar op een gegeven moment wilde ik het wel en nu vind ik het leuk om te horen hoe fijn hij het vindt.

ik onderop, ik bovenop, ik bovenop omgekeerd, op een stoel, inderdaad rand van het bed gezicht naar hem toe en andersom, staand achterlangs, benen in m’n nek, op mn zij niet allemaal zijn even fijn hoor bij elke jongen :hugs:
en tja pijpen, dat is eigenlijk best wel chill om te doen, hij hoeft niet in je mond klaar te komen he

Hmmm missionaris, ik onderop met benen om zijn rug, benen in nek, ik bovenop, zittend, staand tegen de muur, achterlangs, op de zij, rand van het bed, 69 en that’s it denk ik.
Pijpen heb ik nooit een probleem gevonden, vind het ook niet erg om te slikken of om op me te komen. Maar ik vind gebeft worden uiteraard wel leuker haha

^^Ik begrijp beffen niet zo, ik vind het niet fijn of net wanneer het een beetje fijn wordt, stopt mijn vriend ermee. Dan vraag ik mij af of ik niet goed aanwijs of dat mijn vriend het niet kan :confused:

1 like

Tip! Houd zijn hoofd vast (in overleg natuurlijk) dan kun je hem sturen en hem laten merken als hij vooral niet moet stoppen of wel moet stoppen!

Ik heb het met verschillende mannen gedaan en het verschilde, maar vond het nooit echt heel geweldig. Sommige vrouwen vinden het geweldig (daar ben ik lichtelijk jaloers op)

Het kan zijn dat je vriend nog moet bijleren, maar kan ook zijn dat je misschien te veel verwacht ervan (hoeft niet natuurlijk)

Wat bijzonder dat het allemaal anders is bij de een en de ander ikzelf vind het heerlijk om gebeft te worden maar normale sex vind ik eigenlijk niet zo super.

^^Ja, geen enkele vrouw is hetzelfde en dat geldt ook voor de vagina. De een vindt dit fijn, terwijl de ander daar helemaal niet aan moet denken.

@Marije98, ja wij zijn elkaars eerste dus hij heeft er totaal geen ervaring mee, vingeren wist hij ook totaal niet hoe het moest, dat heeft ook wel bijna een jaar geduurd voordat hij wist wat ik fijn vind

En voor gebeft voelen moet je echt je verstand helemaal uitzetten en geen zorgen hebben en je helemaal kunnen laten gaan. dat kan ook niet iedereen en niet bij elke jongen.

Oke ik gooi hem er even in! En welke vinden jullie fijn? Ik vind liggend op m’n zij fijn en bovenop. Doggy is mijn minst favorite.

Ja, dan is de kans wel groot dat het daar aan ligt in plaats van beffen zelf niet fijn vinden.

Gewoon over praten of elkaar aanwijzingen geven, maar dat doe je vast al haha

^^ klopt denk ik ook hoor, want beffen is eigenlijk makkelijker omdat de man een groter gebied verwent, met z’n vinger kan hij er net naast zitten of net op verkeerde plekje of tempo. terwijl een tong eigenlijk altijd beweegt en veel groter is. beetje aparte uitleg, maar dat denk ik nou eenmaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind zelf rand van het bed het fijnste en ik onderop het minst fijn

^^ hoe werkt rand van het bed, liggend en benen omhoog bedoel je?

Ik denk dat het per persoon verschilt. Ik vind het oprecht niet zo heel boeiend, tenzij hij het combineert met vingeren. Anders hoeft het niet zo, denk ik

Mijn vriend zit dan op zijn knieën op de grond (tenzij je een hoog bed hebt) en ik lig dan op bed en dan zet ik mijn voeten of op de rand van het bed of tegen hem aan. Leg ik het zo duidelijk uit? :sweat_smile:

ja, haha duidelijk nog net niet te duidelijk hoor :slight_smile:

Grappig dat er zo verschillend wordt gedacht over beffen. Voor mij is het gegarandeerd een orgasme, maar mijn vriend vindt het ook leuk om te doen. :slight_smile:

Over het algemeen missionaris denk ik, maar dan met een kussen onder m’n billen en m’n benen om zijn middel geklemd. Dan komt hij namelijk dieper. Ook vind ik cowgirl en lepeltje lepeltje heel fijn. Ik vind de intieme standjes sowieso top, zo fijn om elkaar in de ogen aan te kijken en te zoenen tijdens seks.
Minst favoriete standje is over het algemeen denk ik doggy, maar soms ben ik juist heel erg in de mood daarvoor dus het verschilt ook wel per keer haha