Welke stad?

Morgen ga ik vanuit Friesland (daar woon ik) mijn oma in Nijkerk bezoeken met een vriendin. En daarna willen we naar een stad die niet te ver met de trein is. Ik mag niet naar A’dam of Rotterdam (jup, ben ik té jong voor vinden mijn ouders). Je moet er gewoon leuk kunnen winkelen en het moet of op de route naar huis liggen of gewoon een half uurtje met de trein ofzo. Ik dacht al aan Zwolle of Utrecht ofzo maar wat is de leukste van de twee of zijn er nog andere leuke steden?
x

Ik vind Utrecht altijd leuk om te winkelen.

Oké, utrecht leek mij ook het leukst! over kosten hoef ik me geen zorgen te maken, ik heb zo’n kaart van de blokker :3

up .

Amersfoort is ook wel leuk om te winkelen, en niet moeilijk met de trein vanaf Nijkerk!

Zwolle woon ik, kun je erg goed winkelen! alleen weet ik niet of het de leukste stad is. misschien niet zo gezellig. en utrecht is natuurlijk wel groter!

Amersfoort kan ook nog natuurlijk, ligt dichtbij. En zwolle ligt op de route maar utrecht is ook niet heel ver weg en groter. Ik twijfel nog steeds! Nog meer mensen?

Utrecht is echt mooi. :slightly_smiling_face:

Ja, ik kies toch voor Utrecht. Waar kan ik dan het beste uitstappen met de trein? Gewoon Utrecht Centraal?

Utrecht is heel leuk! Je kan idd gewoon het beste bij Utrecht Centraal uitstappen, teminste daar stapte ik uit toen ik ging shoppen en het is dicht bij het centrum

Ja, utrecht centraal. Want dan kom je gelijk in Hoog Catharijne, dat is een overdekt winkelcentrum en ook heel groot. En dan kan je zo naar buiten lopen.

oké, genoeg informatie! Dank jullie (:
slotje.

apeldoorn de stad is btw ook leuk hoor (: