Welke stad is leuk om te bezoeken?

Hallo kinders,
ik heb laatst met een vriendin van mij een dagkaart gekocht waarmee je heel NL af kan gaan. Maar we hebben werkelijk geen idee waar we heen moeten xd
We willen niet naar Rotterdam, Amsterdam en Den Haag aangezien we daar al vaker zijn geweest en het wel zo’n beetje hebben gezien. We dachten zelf aan Utrecht, maar we denken dat we daar snel uitgekeken zijn :stuck_out_tongue:

Welke stad is nou echt leuk om te winkelen en waar je wel even mee zoet bent? Als je een stad weet met een strand ed. in de buurt zal het al helemaal perfect zijn!
Thanks (:

Leiden =)

Luik in combinatie met Maastricht

Deventer. leuke winkels en nu ook nog kermis. En je zit aan de ijssel.

Ik vind dat je toch maar nog een keertje naar den haag moet komen >:-]
en idd leiden
ennnnn
eindhoven

Leiden was ik ook al aan het denken, dus daar valt wel goed te winkelen? =D

Misschien slim om erbij te zeggen: ik woon zelf in limburg, dus we willen een stad dat verder dan eindhoven lig, haha.

Bedankt mensen (:

hee hoe kom je aan die dagkaart :]?
ontopic: Luik is inderdaad leuk!

Er was laatst een topic door iemand geopend dat je via MyCityDeals kaartjes kon krijgen voor ¤20,- voor 2 personen. Maar die deal is onderhand al afgelopen :stuck_out_tongue:

Never, muahah >:]
Mijn vriendin en ik zijn het erover eens om na Utrecht naar Leiden te gaan, woohoo!

Is iemand trouwens al eens naar Zandvoort aan Zee geweest? Is het het waard om erheen te gaan?

Almere is echt geweldig! In het centrum zelf heb je ook een soort van strandje maar er liggen wel tegels. je kan wel gewoon op een bankje liggen;p
maar je hebt er echt supergeweldige winkels en het ziet er echt supermooi uit het centrum. je hebt er echt alle winkels die je je maar kan bedenken…

Nu ik plaatjes zie van Almere ziet het er wel heel aantrekkelijk uit, haha :stuck_out_tongue:

Zandvoort is echt heel gezellig :grinning:

Utrecht is opzich ook wel leuk hoor! maar ja kan ook naar het strand gaan? daar is het wel het weer voor haha!

Goes! Ligt in Zeeland en heeft een super gezellig, compact centrum met leuke winkeltjes en op de markt zijn er allemaal gezellige cafeetjes. Goes heeft ook een haven en richting het noorden is er het Goese Meer, waar gezwommen kan worden. Het Katse strandje is 15 minuten fietsen vanaf het centrum en het Veerse meer een kwartier met de auto/bus.

Bedankt iedereen!

Is iemand misschien in Lelystad geweest? Het lijkt me ook wel leuk om daar heen te gaan, aangezien je daar toch niet vaak komt (ik dan xd).

-

hmmm Lelystad vind ik niet geweldig, je hebt er niet echt een gezellige zweer, allowel batavia stad wel heel leuk is! (10 minuten ofzo met de bus vanaf station) ik zou persoonlijk eerder naar een andere stad gaan haha

Haha, oke bedankt :slightly_smiling_face:! Ik denk dat het Almere wordt, aangezien er ook water in de buurt is xd Amsterdam is ook nog eens dichtbij, dus kunnen we daar toch nog even langs (:

Bedankt iedereen =D

Groningen, super gezellig. Helaas niet aan zee.