Welke stad is heel leuk om te winkelen?

Hoi meiden,

Ik wil graag morgen of overmorgen gaan winkelen in een leuke stad maar weet niet welke stad… Graag een stad waar aparte en goedkope winkeltjes zijn.
Ik woon in vlakbij Zaandam en wil vanaf daar niet meer dan 1,5 uur reizen. Ik ben in Amsterdam geboren, dus Amsterdam ken ik uit m’n hoofd, dus dat hoef ik niet als shoptip te krijgen:)
Ik wil heel graag shoppen in Enschede en Maastricht, maar da’s ongeveer 3 uur reizen en dat vind ik te ver.
Arnhem is op zich wel redelijk te doen, weet iemand of 't leuk is daar en of je er aparte winkeltjes hebt en mooie dingen hebt om te bekijken?

A.u.b. geen Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Antwerpen, Zaandam, Alkmaar, Leiden. Daar ben ik namelijk al geweest.

Ik hoop echt heeeeeeeeel erg dat jullie me kunnen helpen, want wil er morgen of overmorgen al naartoe!!
Heel erg bedankt alvast!!

xxxx

AMERSFOORT!!!

nijmegen
den bosch
eindhoven
breda
utrecht

wat is er zo leuk aan amersfoort?
hebben ze aparte winkeltjes en mooie en speciale gebouwen, enz?

rotterdam vind ik altijd wel leuk.
En als je gezellig winkelen wilt zeg ik Meppel (hahaha) ik ging daar dus winkelen en het is daar gewoon zo verschrikkelijk gezellig.
Maar niet veel winkels en aparte winkels ofzo
xx

Hmm, ik hou van Amsterdam (L)

Maar utrecht is ook wel leuk, en ik heb ook gehoord dat Maastricht leuk is. Rotterdam kan ook. En ja, enschede aan dat artikel te zien?

rotterdam heb ik ook al vaak gezien
utrecht ben k al geweest en vond ik niet zo leuk
wie van jullie weet of arnhem leuk is?

Den Bosch is erg leuk om te winkelen!
& ja Arnhem, ik woon er vlak bij je hebt niet echt aparte winkeltjes ofzo, maar verder is het wel leuk :slightly_smiling_face:.

Groningen vind ik wel leuk :]
voor een eerste x.

Ik ben een keer in Arnhem wezen shoppen, en ja, het is een leuke stad om te shoppen.

oh dus er zijn gewoon standaard winkels en zo?
hmmm dan is 't niet echt de moeite waard denk ik

Ik vind amsterdam het leukste, maar daar heb jij niks aan. ;]

Denbosch is geen reet aan.
nijmegen is leuker en daar vind ik al niks aan :'D

meer reacties a.u.b.
waar heb je veel leuke, aparte en goedkope winkelsssss?

Rotterdam ?? :slightly_smiling_face:
Als je van plan bent richting Utrecht te gaan zou ik beter Hilversum pakken want ben vandaag stad in geweest en er is letterelijk niks te vinden… xD en Hilversum heeft leukere winkels vind ik…

rotterdam ben ik al een paar keer geweest
ga alleen ff langs voor de primark denk ik

ik denk dat ik dit topic maar even ga volgen, wil ook een leuke stad weten en geen Amsterdam want ik woon er ook xD
Maar ik wilde misschien naar Antwerpen gaan van de week…
Maar dat vind jij te ver weg =p
Als je gewoon een ochtend ofzo wil shoppen is Amstelveen ook wel leuk =D

Den Haag :slightly_smiling_face:

ben pas nog met een vriendin naar antwerpen geweest :wink:
en amstelveen is inderdaad leuk, maar niet heel erg bijzonder… ben er vroeger zo vaak geweest
maar ik denk dat ik morgen naar amersfoort of arnhem ga. of hebben mensen nog meer tips? en dat is leuker: arnhem of amersfoort?

Rotterdam!
En daar ga ik zometeen heen with friends ^^