Welke sporten raden jullie aan?

Het moet natuurlijk iets zijn dat je zelf graag doet. Zwemmen blijft de gezondste sport heb ik mij laten vertellen. Dus misschien kan dat iets voor jou zijn?

Korfbal! Het is heel erg leuk (en gezellig) :slightly_smiling_face:

Precies! En een gemengde sport! :upside_down_face:

Ik vind squashen echt geweldig. Het is leuk en je verbrand er echt moeilijk veel calorien mee :slightly_smiling_face:

Kickboksen, heb er zelf ook op gezeten :wink:

Voetbal!

Zumba!

Voor mij is paardrijden nummer 1 sport. Maar dan moet je natuurlijk paarden leuk vinden en er wat voor over hebben. (niet alleen tijd maar ook geld, paardrijden is niet de goedkoopste sport) En in tegendeel van wet veel mensen denken, je verbrand enorm veel calorieën! 2 weken niet paardrijden en ik ben 5 kilo zwaarder :wink:

Verder is Zumba, lopen, zwemmen en ropeskipping (weet niet of ik het juist schrijf) redelijk intensief.

Weetje wat me echt vet lijkt? Schermen!
Ik ben niet zo van de geweldadige/zelfverdedigings sporten, maar schermen heeft wel wat. Haahaha, tis maar wat je leuk vind. Zelf doe ik volleybal echt superleeuk ook! Moet je wel van houden een teamsport, ik vind het super! Het is wel iets voor mij want grote afstanden hoef je niet af te leggen, maar het is zeker niet onuitputttend!

Fitness of voetbal! Doe ik allebei en is super leuk :slightly_smiling_face: Fitness lekker in m’n eentje met muziek op of soms met een vriendin, en voetbal met mijn super leuke voetbalteam. We zijn allemaal bevriend met elkaar en het is zo gezellig! Kan ik echt aanraden. Als ik er volgend jaar af moet ivm verhuizing naar het buitenland ga ik de gezelligheid meer missen dan de sport zelf :grinning:

Wedstrijdzwemmen! Dat is echt super leuk

Voltige :slightly_smiling_face:

Haha! Mee eens :wink: