Welke sport?

Ik wil graag op een nieuwe sport, alleen weet ik niet welke xD
Weten jullie er een paar? Het liefst niet zo standaard als tennis, of hockey maar het liefst een beetje apart.
Die haast niemand doet zegmaar.

Volleybal, badminton, waterpolo, tafeltennis, een vechtsport, paardrijden, basketbal, atletiek, enz.

Lacrosse of golf doen weinig mensen.

Ja lacrosse! Moet je wel het geluk hebben dat er een vereniging in je buurt zit want dat probleem had ik haha

Je kan ook kiezen voor bv. een vechtsport, kickboksen of judo ofzoiets xd Cricket doen ook weinig mensen, mijn vriendje zit daarop, maar ik zou het zelf niet kiezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha hockey is het leukst , alleen dat wil je neit xD.

uhhh iets van schermen, squash, roeien of golf (:

Ik weet niet of je lenig bent/wil worden, maar ik doe aan rhonradturnen. misschien ken je het wel van hollands got talent en anders moet je het eens opzoeken op youtube, ik vind het iniedergeval heel leuk en niet veel mensen doen het!

ligt er ook aan wat je wil, teamsport of gewoon alleen. ik zit op basketbal en er zijn niet veel meisjes die dat doen, maar het is wel een bekende sport xd

Ik zit onder kickboksen en het is echt heel leuk (:

ik zit op zwemmen en ik vind het heel leuk om te doen =) maar het ligt er inderdaad aan of je een teamsport wil doen of liever alleen.

Cheerleaden!