welke sport ?

hoii

omdat ik bij lo niet mag meedoen tot 31december moet ik als taak voor mijn rapport een soort spreekbeurt houden over een sport dat ik leuk vind .
Mijn enige probleem: ik haat sport en ken er ook niet echt een leuke

dus weet iemand over welke sport ik een mooie spreekbeurt kan schrijven met redelijk veel info ?

xx

Over alle sporten is wel redelijk veel informatie over te vinden?
Kies gewoon iets.

Wij weten idd niet wat je het leukst vindt, en over alle sporten is veel informatie te vinden.

kies gewoon een sport, echt het eerste wat bij je opkomt. of iets heel bijzonders, waar nooit iemand van heeft gehoord ofzo.

er is zoveel, dansen, teamsport, fitness etc. kies gewoon wat je dan het minst erg vindt, er is overal wel informatie over te vinden.

neem een sport die niet zo bekent is of niet veel mensen bij jou in de klas doen.

Inderdaad.

ijshockey? kunstschaatsen?

korfbal?;d

over voetbal is genoeg info te vinden hahaha.

Doe iets orgineels, waar je niet snel aan denkt (:
Is ook interesanter. xd

korfbal!

Acrobatiek, is best onbekend,
misschien wel leuk?
http://www.youtube.com/watch?v=PaAaFRymU_g&feature=related

Squash

Squash

Ooit gehoord van synchroonzwemmen? Dat is een soort van dansen/acrobatiek in het water. Je kan vertellen over wedstrijden/pasjes/diploma’s etc. Veel mensen kennen die sport niet, maar iedereen houd ervan (niet om te doen maar om naar te kijken zegmaar). Mijn zusje zit er op, is echt enorm leuk!

dankje iedereen !!
ik denk dat ik nu kunstschaatsen ga nemen en de volgende keer synchroonzwemmen ( soepstengel en FoRxuxbyxme )
want ik ga het toch een paar keer moeten maken,want waarschijnlijk doe ik het hele jaar niet mee

xx dankje xx ^^

Ik weet iets voor jou!
Synchroonzwemmen!
ik weet bijna zeker, dat niemand weet wat het is. (misschien jij zelf ook niet :stuck_out_tongue:)

Edit; Oeps. Ik had de rest nog niet gelezen… grapje :stuck_out_tongue:

… ik denk dat best veel mensen weten wat synchroonzwemmen is :stuck_out_tongue:

Ik ook… Ik zou basketbal doen, het ziet er zo simpel uit, maar er zijn zoveel regels, tactieken etc!