Welke sport?

Sorry als hier een algemeen topic voor is, dan mag 'ie worden gesloten.

Ik ben op zoek naar een nieuwe sport en ik weet niet wat ik wil. Ik wil sowieso een individuele sport en het liefst een sport waarbij geen tijden aan verbonden zitten. (Ik heb een druk rooster en met lessen zit ik dus verbonden aan een tijd).
Ik vind zwemmen heel leuk, maar het zwembad in de buurt is op hele onlogische tijden open en is niet echt handig als sport. Ik zit nu zelf bij de sportschool maar dat begint te vervelen na een jaar dezelfde routine. Schema’s voor in de sportschool zijn daarom ook welkom!
Hebben jullie tips?

Hardlopen!

Als je niet aan tijden verbonden wilt zijn a.k.a. lessen volgen, dan zul je zelf workouts in moeten vullen denk ik. Dan kun je filmpjes op youtube opzoeken. Of hardlopen zoals hierboven gezegd. Fietsen, klimmen (als er een klimwand in de buurt is), dansen vanaf youtube of zelfbedacht, touwtjespringen, skeeleren, hoelahoepen etc. Denk maar aan alle dingen die je vroeger buiten als kind deed, dan kom je al een eindje denk ik :slightly_smiling_face: oehh of ga freerunnen!

Heb je al eens met een trainer gesproken in de sportschool? Bij ons helpen ze je graag om jezelf te ontwikkelen en nieuwe dingen te proberen etc. Verder vooral op youtube kijken inderdaad denk ik.

Ik denk dat ik inderdaad even op internet ga kijken voor workouts. Ik zit te denken om de Kayla Itsines workouts te doen (maar dan niet zo intens als dat het bedoeld is, maar dan doe ik bijvoorbeeld 1 week verspreid over 2 weken)

Roeien! Roeien is leuk enzo.

Tennis is ook heel leuk! Helemaal als je een leuk groepje hebt waarmee je elke week kan tennissen.

In de sportschool een andere routine aanvragen of thuis gaan sporten door workouts te doen of hard te lopen