Welke sport / welke niet?

Ik vroeg me af welke sporten jullie leuk LIJKEN (lees: die jullie zelf niet doen).

Mij lijkt het bijv. KEIgaaf om te mountainbiken, windsurfen en te hiphop/breakdancen. Niet dat ik er tijd voor heb ofzo…
Met 2x per week hockeytraining, 1 wedstrijd en 1 uur paardrijden heb ik de week wel weer vol…

Takin’ a stroll down love street… Strollin’ is that so wrong?

Ik zou terug willen gaan naar thaiboksen alleen heb ik er geen tijd voor :frowning_face:

Paardrijden,bergbeklimmen,(ballet) lijken me leuk

Dingen zoals voetbal,basketbal niet

Golfsurfen, snowboarden, hockey vond ik bij gym altijd wel leuk.
Hopelijk volgend jaar naar surf kamp in Portugal.

Uhm rugby lijkt me wel leuk! Verder lijkt kitesurfen me tof, maar ik vind windsurfen leuker (:

Voetbal is juist supervet!
Maar ik zou ook graag terug gaan naar de tijd toen ik danste haha. Maarja helaas heb ik er geen tijd voor…

Ballet.deed het vroeger toen ik klein was,baal nu wel dat ik niet ben doorgegaan.
En snowboarden en motorcrossen lijken me ookwel vet.

ik zit op hockey, maar voetbal lijkt me ook echt leuk om op te zitten ! ik ga daar nu alleen niet meer op, want dan zit ik daar tussen allemaal goede en ik kan echt helemaal niks met een voetbal xd naja heeel weinig iig. en dan zit ik daar met allemaal goede haha. t was leuker geweest als ik er al van jongs af aan op zat dan.
en welke sport niet : uuuh schaken ofzo haha, voor de rest heb ik niet ergens een hekel aan volgens mij. Ofja , hardlopen xd

Kickboksen lijkt me echt vet. Lekker ruige sport. Maar het is niet echt iets voor mij.
Paardrijden lijkt me trouwens ook leuk. Een paard verzorgen en ermee door de bossen rijden enzo.

Breakdance, maar ik ben er niet lenig genoeg voor denk ik xD
Boksen. Ja serieus, heb het er zelfs met m’n broer over gehad haha.
Basketbal.

Meer dingen kom ik nu niet op, maar er is vast wel meer

EDIT; ik zie hierboven nog motorcrossen. hell yeah :headbang2

Tennis, ballet, hockey.

Maar daar hebben we geen tijd voor he (A)

Ik zou willen:

• alle soorten dans(streetdance, freestyle en hiphop al gehad)
  • kickboxen
  • skiën(een week gedaan)
  • Paardrijden
  • Surfen(een week gedaan)
  • Windsurfen(een week gedaan)
  • Roeien
  • Rohnradturnen
  • Survival dingen zoals abseilen

Dat zijn allemaal sporten die me leuk lijken. Sommigen heb ik al wel eens geprobeerd.
En ja, ik vind het leuk om te sporten (A)

Hm, sporten zoals dansen (hiphop, maar ook stijldansen) voetbal en surfen lijken me heel erg leuk 8D
judo enzo juist weer helemaal niet… mja.

Ik zou graag op boksen willen, ik heb een paar jaar karate gedaan. En kitesurfen wil ik ook nog graag doen.

Golf zou ik nooit willen doen.
Maarja, ik ben niet zo sportief dus ik houd het maar bij circus rotjeknor

voetbal, zumba, hiphopdansen, breakdance, turnen, volleybal en handbal vind ik leuke sporten

Waar en bij wie? :3

Met welke organisatie ga je? Ik wil ook zoiets doen en zoek nog een goede/leuke organisatie =]

Ik heb nog geen idee, ik heb er al een aantal op het oog.

voetbal is het leukst ;d

het lijkt me leuk om te kitesurfen of kunstschaatsen of ballet.
vechtsporten en atletiek spreken me weer helemaal niet aan.
maar voor de rest lijkt alles me wel leuk, als ik er maar goed in ben.
(al luktdat al niet meer want ik ben iets van 4x van sport gewisseld =|, doe nu korfbal)