Welke sport of andere naschoolse activiteit zou ik doen?

Hii! Xx

Op dit moment doe ik dus niets van naschoolse activiteit en sport (wat ben ik toch lekker lui xD).
En daarom zou ik er dus één willen doen, maar ik twijfel over vanalles.
Ik wil wel best iets doen maar ik ben gewoon altijd bang dat ik weer geen aansluiting in de groep ga vinden. De groep zelf maakt het voor het grote deel ook leuk! In het verleden heb ik al veel gehad dat ik niet goed in de groep lag, misschien komt het ook wel omdat ik na een paar weken al direct geen zin meer heb ofzo. xD
Maar nu gaat het veranderen (!) en dus twijfel ik over verschillende dingen.
Zijnde:

• Paardrijden => Mijn moeder vindt het te gevaarlijk en ik heb bijna nooit op een paard gezeten enzo. Dus ik heb totaal geen ervaring! Is het trouwens makkelijk aan te leren zoiets?
  • Ballet=> Ok, dit klinkt saai. Maar ik heb er tot het vijfde leerjaar (groep 7 denk ik) op gezeten. En van mijn 4 jaar deed ik er al aan.
    Maar het probleem is dat ik dus ongeveer 4 jaar lessen ervan heb gemist en ik weet niet of ik daardoor wel nog ga kunnen beginnen ermee.
  • Trampolinespringen=> Dit lijkt me wel heel leuk! Maar moet je er eerst niet gym voor volgen ofzo? Ik heb thuis al wel een trampoline, dus daar zou ik dan op kunnen oefenen enzo. Maar ik wil dus echt trampolinespringen opzich, niet dat ik turnen dan zou doen en dat we dat dan maar 1x in de maand zouden doen ofzo. En is het moeilijk?
    -Piano fzoiets=> al denk ik dat ik dat al zeker niet zou doen. Het lijkt me wel leuk om een instrument te bespelen maar dan moet je er eerst nog notenleer en al die andere crap voor kennen. Dus ja. Ik denk dat ik maar op het internet les daarvan ga volgen.