Welke spijkerbroek?

Hoi!

Ik wil binnenkort weer eens een nieuwe spijkerbroek.
Waar zouden jullie voor gaan?

• Een lichte skinny (eventueel’een ‘gescheurde’ zoals je nu veel ziet)
  • Een donkere skinny

xx

ik vind licht heel leuk!
beetje gescheurd kan wel, maar niet heel erg ofzo!

Ik vind beide echt mooi.
Maar een lichte is niet iets specialer.
Dus licht.

ik vindt die skinny’s van de only erg fijn.
ik heb 3/4 jaar geleden een skinny gekocht (maat 34) en ik pas het nog steeds (maat 36 ondertussen)
ik zou gaan voor een donkere :slightly_smiling_face:

Ik vind het allebei mooi, maar voor de winter vind ik zo’n heel donkerblauwe erg mooi.

Jaa, wilde hem ook bij de only gaan halen, want ik heb niets aan zo’n dure omdat ik eigenlijk altijd rokjes draag, dus een dure zou best zonde zijn. Dat neemt niet weg dat ik wel een leuke wil, want een spijkerbroek is altijd handig :wink:

Dus tips? Licht/donker?

Ik vind licht het leukst =D

Licht vind ik leuk voor de lente en zomer. Voor de winter is een donkere leuk… maar niet te donker.

Licht vind ik wel leuk.
omdat in de winter alles al donker is.

donker!!

ik vind donker altijd leuker :stuck_out_tongue:

zelf heb ik niet zo’n lichte gescheurde maar die vind ik wel onwijs leuk! persoonlijk draag ik bijna altijd wat donkere spijkerbroeken, terwijl ik de lichte leuker vind…

ik weet het, dat klinkt echt idioot…:face_with_raised_eyebrow:

Bij licht heb ik het gevoel dta je benen dikker lijken. (Kan ook aan mij liggen) Maar 1 lichte spijkerbroek is handig, maar donkerdere doe je denk ik vaker aan.

licht

Als je al een lichte spijkerbroek hebt zou ik voor een donkere gaan. Anders licht :slightly_smiling_face:

vind allebei mooi, maar ik zou denk ik voor de donkere gaan. maar ligt er ook aan wat je in je kast hebt liggen!

donkere zou ik voor gaan, vooral nu het winter word.

Ik zou voor een donker blauwe gaan, die mooi strak zit (ligt natuurlijk aan je figuur)

middel kleur blauw:) dus niet donker maar ook niet heeeel licht
vind ik gewoon het mooiste
bij h&m heb je trouwens 1 model nu (in 3 kleuren) voor ¤9,95 !!

ik vind allebei heel leuk!
je kan ook allebij pakken :stuck_out_tongue:
maar donker is denkik leuker voor de winter :wink: