Welke song past bij mijn verhaal?

Heyy iedereen,
Ik weet niet of er al een topic als deze bestaat maar anders richt ik er bij deze zelf eentje op😇

Kunnen we elkaar helpen met het vinden van muziek en songs die passen bij iemands verhaal?

Hoe tof zou het zijn dat we elkaar zo kunnen helpen?!

Om hem in te leiden, wie zou mij kunnen helpen?
Ik ben opzoek naar een liedje die mijn verhaal verteld of enigzins er op lijkt, ik mee gemaakt heb of een deel verteld.

Wie ben ik?

Ik ben een student in de dieren sector en heb het vaak erg moeilijk met mijzelf, mijn thuis situatie is soms erg moeilijk waardoor er thuis altijd veer ruzie en onenigheid is…

Mijn ouders staan niet achter de keuzes die ik maak, mijn cijfers zijn ondanks de 8en en 9ens nooit hoog genoeg en de sector waar ik al mijn liefde kennis en passie in kwijt kan past in hun ogen niet bij mij…

Ik ben op school altijd veel gepest omdat ik altijd zwaar over gewicht heb gehad de afgelopen tijd ben ik meer dan 30 kg afgevallen en ondertussen bijna op mijn streef gewicht.

Ik wil deze periode van mijn leven graag afsluiten en vraag mij af of er ook een liedje bestaat hierover over dat je uit een moeilijke situatie komt en dat het nu allemaal beter moet gaan, en/of een liedje dat je een periode van zwaar overgewicht en pesten achter je laar en afsluit, dat je sterker dan ooit terug zou komen?..
Een lied dat misschien moet inspreekt of juist een die mee leeft in deze periode?

Hopelijk kunnen jullie helpen en kunnen we elkaar ook helpen in deze topic!!

Liefs, xx

Wat een mooi idee! Voor heel veel situaties is passende muziek te bedenken, denk ik.
Super voor je dat je je nu zo sterk voelt nu, dus misschien:
Sugababes - Stronger ?

Rachel Platten - Fight Song (Official Video) - YouTube

Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn’t Kill You) [Official Video] - YouTube

Taylor Swift - Mean - YouTube

Taylor Swift - Look What You Made Me Do - YouTube

Kelly Clarkson - People Like Us (Official Video) - YouTube

Brave - Sara Bareilles (Lyrics) - YouTube

Demi Lovato - Skyscraper (Official Video) - YouTube

Demi Lovato - Confident (Official Video) - YouTube

Miley Cyrus - Start All Over - YouTube

The Beatles - Here Comes The Sun (2019 Mix) - YouTube

Bob Dylan - New Morning (Official Audio) - YouTube

Bruno Mars - Today My Life Begins Lyrics - YouTube

Pfft ik bedenk er zo nog twintig als ik ff nadenk

Astrid S - Come first

En die Janneke al noemde, fight song van Rachel Platten staat ook in mijn motivational playlist

Denk dat je Brave uit dat lijstje dan ook wel leuk vindt!