Welke ski-jas zal ik nemen?

Hoi,

Ik ga binnenkort op ski-reis maar ik twijfel welke jas ik zou nemen…
Link 1
Link 2
Link 3

Ik kan de URL van de afbeeldingen niet kopiëren dus heb ik maar even drie links neergezet ; ) Ik denk dat ik ga voor de protest (1e) of o’neill (3e) jas. Wat denken jullie erover? En welke kleur ski-broek zal ik er dan onder nemen?

3e!!
Dies echt heel erg leuk!

En ik zou er dan een soort van donkergrijkze(de kleur van de strepen) als broek doen!

eerste denk ik.

tweede

ik zou voor de eerste gaan i guess.
en anders de 3e.
2e vind ik niks ;]
maar je moet t zelf weten toch? :slightly_smiling_face:

ik zeg tweede of derde, maar t is jouw keuze :slightly_smiling_face:

Ik zou de eerste doen. Nogmaals: IK. Jij moet het dus zelf weten. :wink:

Het valt te zien welk type jij bent. :slightly_smiling_face:

De eerste vind ik qua kleur beter bij mezelf passen, dus ik zou die nemen. (Ik ben niet zo voor sportieve, felle jassen)
De tweede vind ik de mooiste ski-jas.
En de 3e is van O’Neill, ik heb dezelfde maar in het zwart en hij is SUPERwarm <3 Ik ben er echt tevreden mee.

2e.

maar ik heb zelf gewoon een zwarte bij de eerste winkel die ik zag gekocht haha, het gaat om dattie warm is toch.

derde

1e

1e of derde
Kan niet kiezen,ze zijn allebei leuk!

Hm. Ik vind de eerste wel chique, en die gaat ook niet vervelen. Dus dan wil je die latere jaren ook nog aan. (Vaak krijg je met printjes/ruitjes/kleurtjes dat je het na een tijdje niet zo leuk meer vind, en dat is zonde voor zo’n dure jas)

leuk! ik zou de 1e of de 3e nemen. bij de eerste zou ik gewoon een zwarte broek nemen, tenzij je een felle kleur wilt, dan zou ik iets van (donker)blauw doen en bij de 3e staat een grijs/zilvere broek denk wel leuk!:smiley: als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de 3e gaan, wel leuk met die ruitjes:)

de eerste :astonished:

Zijn echt allemaal super leuk!

1. O’neil
  2. Falcon
  3. Protest

Dubbel–

1e of 2e