Welke site haal jij je muziek vandaan?

De titel zegt het eigenlijk al… maar ik vroeg me af van welke site jullie inspiratie op doen voor nieuwe nummers, die je eigenlijk nog niet echt hoort op TMF of gewoon niet zo heel bekend zijn!

youtube
meestal kijk ik naar tmf, dan zie ik bijv Maroon 5 -om maar wat te noemen- en dan luister ik het hele album op youtube en daar zitten dan ook vaak leuke onbekende liedjes bij :slightly_smiling_face:

Youtube, hier op girlscene is er een algemeen topic, tv- TMF & JIM tv, Vrienden.

Ik kijk op last.fm en daar ka je dan ook stukjes luisteren van nummers van die gene. Als het me bevalt dan download ik daar een album van.

youtube, daar type ik dan bijv. new music 2010 in of op sites uit amerika aangezien hun muziek soms pas maanden later hier uitkomt

mp3boo.com ,
ik download meestal gewoon allemaal nieuwe albums van artiesten die ik niet ken. (:

Limewire
Ik wil kopen maar dat mag niet van me mama :’)

Last.fm, tips van anderen, MTV Brand New en inderdaad als er een liedje op tv is meerdere downloaden van die artiest.

Youtube.

http://www.radio538.nl/web/show/id=875467
En euhm, televisie of radio soms.

Download het met Newsleecher

op youtube wat doorklikken, van vrienden en op massive music quiz heb ik ook veel nieuwe artiesten leren kennen.

idd, youtube wat doorklikken en last.fm C=

youtube

hotnewhiphop.com, 321hiphop.com en youtube

Ik download van 4shared.com en zamzar.com, via youtube. Is kei handig! Ook heb ik een tijd torrents gebruikt, maar ik vind dit veiliger

Last.fm idd (: Super handig!

zamzar is echt zooooo sloom (vooral als je hem naar mail verstuurd)
Maar 't is het wel waard

Ik dus via Youtube & zamzar
deed het via downloads.nl maar dat ging niet helemaal goed ( ‘’: sommige muziekbestandelen kwamen in HTML?

Last.fm, youtube, mensen die ik volg op twitter etc.

(niet van mijn vriendinnen omdat die gewoon geen goeie muzieksmaak hebben.

Hier op girlscene heb je zo een topic met nieuwe liedjes :stuck_out_tongue:

Meestal niet van een site… eigenlijk herluister ik gewoon oude nummers. :slightly_smiling_face: