Welke shampoo?

Hej meiden!
Welke shampoo gebruiken jullie?Mijn haar is redelijk kapot en snel vettig…iemand tips?Ik gebruik de shampoo syoss(het fixing gedoe ofso) maar eigenlijk vind ik hem niet zo herstellend…En ohja, als jullie ook -goede- herstellende/fixende mousse’s (Of hoe noem je 't, ik vind het juiste woordje niet!) kennen mogen jullie die ook vernoemen. (:

Om de hoeveel dagen wassen jullie je haar btw?

je haar knippen en niet al te vaak wassen.

ik zelf gebruik krul control shampoo van andrelon, alleen maar omdat ik er krullen van krijg (ik heb heel raar haar). en omdat me moeder hem koopt.

van vogue
ruikt heel lekker

Ik denk niet dat shampoo helpt je haar te herstellen :s

Mijn haar is 4 dagen geleden tot vlak onder mijn schouders geknipt, het lag heel mooi toen ik van de kapper kwam, het leek niet meer kapot.Gister heb ik het gewassen & nu ligt het weer verschrikkelijk erg en split het overal. :’)

Andrélon glans, Dove Therapy, Schwarzkopf perzik.

Ik had ook een droogteprobleem ;o
Dit was voor mij de oplossing:

1. Klein stukje afknippen, ( maar dat hielp ook niet zoveel, ik had nog steeds droog haar, maargoed :'D )
  2. Shampoo elsève met koninginnegelei voor droog haar & die andere van elsève voor droog haar ( ff naam kwijt, dat rode flesje)
  3. Conditioner van herbal essences hello hydratation
  4. Haarmasker van gliss kur
  5. Schwarzkopf heat protector
  6. BIOSILK! Echt super! (l)
    7. Mousse voor volume, maar dit heeft er niks mee te maken :'D

Dit gooi ik dus allemaal in m’n haar, & het wordt er terug helemaal glanzend en zacht van (h)

Wow!Haha, dan ga ik het ook eens proberen. :grinning:
En ik denk dat ik iig geval zeker dat rode flesje ga kopen, ik heb er veel positieve dingen over gehoord. ;p

I love juicy shampoo van de lush… werkt supergoed:D is alleen wel wat duur, en er zijn niet zo veel winkels van. Maar je kan het sowieso via internet kopen^^

Andrelon Glans & Care shampoo en dan van het zelfde merk haarmasker erbij kopen, krijg je heel lekker zacht haar van.

Ideaal is 2x per week wassen. Shampoo is iets dat je voor jezelf moet uitproberen. Het ene type haar reageert beter op een bepaalde shampoo dan de andere. Over syoss bv. hoor ik verschrikkelijk uiteenlopende reacties.

Nouja mijn haar is alles behalve droog. maar wel snel vettig ( was het dan ook 1x per dag dus eigen schuld. )
Maar vooral afwisseling helpt bij mij tegen het vettigheid, koop iedere maand een andere shampoo, maar nu doe ik het al 3x met John Frieda. De groene was errrg fijn maar nu heb ik er 2 uitgetest voor blond haar.
Ook Nivea, de lichtblauwe, is echt fijn.
En mam heeft een fles pure zijde gekocht bij de groothandel, daar wordt het ook echt ennnng zacht van. Kost wel duur, 80 euro voor een fles maar daar doe je dan ook een compleet jaar mee. 2 druppeltjes zijn genoeg om half lang haar silkysmooth the maken

Lush Rehab, ook best duur.:3

Is dat die Royal Jelly ofzo?
En is biosilk geen heat protector?

Ik gebruik (afwisselend met een andere) Andrélon care & repair. Die vind ik heel fijn, maar herstelt vast niet. Maakt mijn haar wel erg glad & goed doorkambaar.

Als je haar kapot is moet je niet alleen shampoo gebruiken.
Lekker een haarmasker erin! Zelf vind ik de nieuwe lijn van Herbal essences heel erg fijn, beautifull ends heet ie.
Mijn puntjes worden er echt heel zacht van en makkelijk doorkambaar, en het masker is echt super!

ik vind lush seanik erg fijn
en de yes to carrots conditioner (of cucumber of tomatoes, ik gebruik tomatoes want die is voor volume)
het beste is om na dat je je haren hebt gewassen ook een conditioner in te doen, maar alleen bij de puntjes, niet op je hoofdhuid
dus ongeveer van je nekharen tot de puntjes
en je kan ook 1x per week een maskertje gebruiken
Yes to carrots raad ik je aan als je kapot haar hebt
die lijn kan je kopen bij de tuinen en etos

oh en de mousse van John Frieda is heeel fijn <3
je hebt verschillende zoals voor volume en voor krullen en nog een paar, kies er eentje dat bij jou haar past (ik heb er een voor volume)

guhl pure glans <3

Op de fles staat Elsève re-nutrition ( en ergens onderaan royal Jelly ) haha.
& Biosilk is een serum, geen heat protector, dat zijn twee verschillende dingen, een heat protector beschermt je haar tegen de hitte van een föhn/stijltang terwijl Biosilk het haar glanzend, zacht en pluisvrij maakt.
Eerlijk gezegd is Biosilk de beste serum die ik ooit heb gehad ;o.

Koop een shampoo van lush, die zijn tenminste goed in tegenstelling tot anderlon enzo.