Welke shakes voor een mooi strak lichaam

hoihoi,

ik ben nu al een tijdje bezig met veel sporten ik doe zowel kracht als cardio ik ga ongeveer 2 keer echt intensief sporten en dan doe ik daarbij ook nog hockey. nu wil ik graag shakes gaan drinken maar ik heb geen idee welke of wat of waar zou iemand mij hierbij willen helpen?

Groetjes

Beter neem je geen shakes maar ga je gewoon gezond en vooral genoeg eten.

Er zijn niet echt shakes om je lichaam strakker te maken, ten minste geen gezonde. Je zou iets van eiwit shakes kunnen nemen maar dit zou ik alleen doen als je meerdere keren per week intensief traint en je merkt dat je spieren het echt nodig hebben.

Maar het beste is gewoon gezond en genoeg eten, dan heb je naar mijn idee niet echt shakes nodig.

Paar vragen:

• Wil je shakes drinken omdat je het zelf denkt nodig te hebben, of wil je shakes drinken omdat je dat bij anderen ziet/leest?
  • Wil je shakes om af te slanken (niet aan te raden) of om eiwitten aan te vullen? Kortom, wat versta jij onder ‘shakes’?

En verder bestaat er geen shortcut naar een mooi strak lichaam. Goede voeding, voldoende beweging en voldoende rustig zijn de gouden combinatie. En eiwitshakes kúnnen heel goed in een voedingsschema passen, maar dit is niets meer dan een aanvulling. Als je voeding niet in orde is, gaan shakes je niet opeens een beter lichaam bezorgen. Persoonlijk vind ik dat je sowieso in eerste instantie je voedingsstoffen uit voeding moet halen, en pas als dat écht niet lukt (wat ik me moeilijk voor kan stellen) je naar supplementen moet gaan kijken. Uit je beginpost maak ik op dat je niet helemaal weet wat je nu wil aan supplementen, dus adviseer ik je daar nog even mee te wachten en eerst je gewone voeding aan te pakken. En mocht je daarna alsnog supplementen willen gebruiken: lees je goed in!

Wat voor shakes bedoel je überhaupt? Want je hebt natuurlijk Herbal life zooi (waar ik persoonlijk al niet in geloof maar dat terzijde) en eiwit/proteine shakes, die an sich een goede aanvulling zouden kunnen zijn.

Let je verder op je eten? Want anders denk ik dat je daar al sowieso winst aan kunt behalen.

Ik snap de verwarring. Alle fitte meiden op instagram drinken allemaal shakes, dus de link is snel gelegd.
Helaas werkt niet zo makkelijk dat het drinken van die eiwitshakes leidt tot een mooi strak lichaam!
Misschien is dit een handig artikel voor je over eiwitshakes, wordt heel duidelijk uitgelegd waar ze voor werken en of jij ze ook nodig hebt!

http://etenenliften.com/shakes-zijn-geen-wondermiddel/
Succes!

Als je spieren opbouwt (strakker uitziende lichaam) dan heb je eiwitten nodig, het beste kun je deze uit voeding halen (kipfilet, noten, pindakaas etc.) als je dat niet lukt kun je eitwittenshakes proberen (whey protein shakes). Maar het beste is toch uit voeding
En het is belangrijk om te weten wat je dagelijks nodig hebt aan eiwitten voor spieropbouw met jou trainingsprogramma…