Welke series volg je of heb je al gezien?
Ik heb er altijd moeite mee om een serie te volgen op televisie. Ik denk er nooit elke week om dus als het me echt aanspreekt download ik het gewoon xd. En als ik een aflevering heb gezien moet ik altijd meer zien. Ik kan dan gewoon niet stoppen na 1 aflevering haha.
Hier een lijst wat ik gezien heb of nog mee bezig ben.
Dunya & Desie
Dit was een paar jaar geleden altijd op tv. Ik keek het heel vaak en later heb ik het gedownload. Deze serie heb ik dus helemaal gezien!
Türkisch für Anfänger
Dit keek ik ook altijd op tv. Soms kwam ik erachter dat het weer op tv was en dan ging ik het even kijken. Jammer genoeg heb ik hiervan lang niet alles gezien. Wil het nog een keer donwloaden met ondertiteling. Mijn duits is namelijk nicht gut :’)
Prison Break
Hier zag ik een keer een stukje van op tv. Meteen gedownload want het sprak me enorm aan. Vond het trouwens ook heerlijk om naar Mr. Scofield te kijken Ik vond het einde dan ook verschrikkelijk. Ik heb er echt om gehuild
.
Sons of Anarchy
Toch nog best een leuke serie maar op den duur begon het mij een beetje te vervelen! Ben nu klaar voor seizoen 4.
The Vampire Diaries
Dit vind ik tot nu toe de leukste serie die ik ooit gezien heb. Ik wist al een tijdje van deze serie af maar kon me er toch niet toe zetten. Eenmaal aan de serie begonnen kon ik er niet meer mee stoppen haha xD. Dan hebben we nog de leuke cast, waaronder de extreem lekkere Ian Somerhalder .
TVD vind ik eerlijk gezegd leuker als de Twilight films.
Ik ben uit verveling maar weer opnieuw begonnen met de serie en ik vind het nog steeds geweldig. Dit had ik trouwens ook bij de serie Prison Break.
Maarja. Nu even afwachten totdat het 3de seizoen uit is. Ik kan niet wachten! En stiekem hoop ik toch dat Elena en Damon iets krijgen
Lost
Hier ben ik nadat ik TVD had gezien maar eens mee begonnen. Ik had er hoge verwachtingen van maar op een één of andere manier valt het mij echt dik tegen. Ik vind het een beetje saai. Ik weet nog niet of ik er mee verder ga.
Dit was mijn lijst met series Hebben jullie nog aanraders?