Welke series volg jij op dit moment?

Hoi!
Welke series volgen jullie op dit moment? :flushed:

Ik volg op dit moment Dexter en Orphan Black…

xx

Op het moment kijk ik vooral Gossip Girl en Girlboss, maar dat wisselt heel erg.

Doctor Who

Sherlock

Elemantery

Star Trek Deep Space 9

Star Trek Voyager

Star Trek The Next Generation

Star Trek The Original Series

Star Trek Enterprise

Land Girls

When Calls the Heart

Pretty Little Liars

The 4400

Veel, ik weet het, ik ben ook een beetje raar :wink:

Narcos
Rick & Morty
You Me Her

The Walking Dead
The100
Atypical
13 Reasons why
Penoza

Ik heb net atypical en new girl af (ge-bingewatched hahah), en nu heb ik net 2 afleveringen van gilmore girls gekeken maar ik heb het gevoel dat ik daarvoor echt in the mood moet zijn om dat aandachtig te volgen. Heeft iemand nog tips van series in dezelfde vibe als atypical en new girl?

Ik vind dat altijd een beetje lastig om te beantwoorden want van veel series is het seizoen net afgelopen en zit ik te wachten op nieuwe afleveringen. Voor het gemak tel ik die gewoon ook mee want die kijk ik wel direct als er nieuwe afleveringen zijn. Series die überhaupt nog niet begonnen zijn laat ik er even uit.

13 reasons why
3%
atypical
black mirror
designated survivor
game of thrones
humans
legion
marvel’s daredevil
marvel’s iron fist
marvel’s jessica jones
marvel’s the defenders
mr. robot
new girl
once upon a time
orange is the new black
outlander
prison break
riverdale
salvation
scream: the tv series
shadowhunters
stranger things
suits
supergirl
the 100
the expanse
the flash
the oa
the originals
travelers
westworld

Ik heb nét Death note af, op dit moment volg ik verder alleen The 100 en Skam.

Grand Hotel en ik ben opnieuw begonnen met Pretty Little Liars.

Ik ben nu bezig met New Girl en ga hierna Arrow afkijken.

Lopende series: 13 Reasons Why, Better Call Saul, Black Mirror, Blindspot, Chicago Fire, Daredevil, Designated Survivor, Game Of Thrones, Geordie Shore (guilty pleasure, sorry), Grey’s Anatomy, How To Get Away With Murder, Iron Fist, Jessica Jones, Luke Cage, Orange Is The New Black, Riverdale, Shameless, Shooter, Stranger Things, Suits, Teen Wolf, The 100, The Affair, The Defenders, The Originals, The Shannara Chronicles en The Walking Dead.

Series die afgelopen zijn: 90210, Awkward, Breaking Bad, Californication, Girlboss, Gossip Girl, House, Lost, Misfits, Orphan Black, Please Like Me, Pretty Little Liars, Prison Break, Private Practice, Ravenswood, Skam, Skins, Summerland, Switched At Birth, The Carrie Diaries, The Lying Game, The O.C., The Vampire Diaries en Under The Dome.

Wauw, ik heb echt geen leven.

Modern Family misschien?

Toevoeging:

En ik ben aan het wachten op nieuwe afleveringen van The Walking Dead, Black Mirror, Mr. Robot, Orange Is The New Black, 13 Reasons Why en Atypical.

Recent aan het volgen: (wat ik momenteel uit mijn hoofd kan halen)

The walking dead, The defenders, Lucifer, Preacher, rick & morty, Steven universe, We bear bears :’) , sherlock holmes, Unfortunate Events, Adam ruins Everything, Adventure Time, Powerless, American Gods, The Big bang theorie, the mick,

gekeken: Breaking bad, girl boss, Once upon a time, Grimm,
Iron Fist, Jessica Jones (luke cage en daredevil nog niet gekeken,), Emerald City (gecanceld na 1 seizoen), Salem, the Crazy ones,

recent terug aan het bekijken: Death note dankzij de slechte film had ik terug interesse om de anime te bekijken.
maar mijn animelijst zal ik hier nog niet bij plakken :slightly_smiling_face:

er zullen er nog wel een paar zijn die ik vergeten ben :stuck_out_tongue:

Dit zijn alle series die ik ooit heb gezien (wat ik op dit moment kijk + lopende series + series die zijn afgelopen).

The Walking Dead
Game Of Thrones
American Horror Story
The Vampire Diaries
Gossip Girl
Pretty Little Liars
Outcast
Under the Dome
The Big Bang Theory
13 Reasons Why
Grimm
Alone
Are You The One (guilty pleasure ^^)

(zijn er vast meer maar dan kom ik er op dit moment even niet op)

Dit zijn de series die ik op dit moment kijk / afgekeken heb

-Sherlock
-Hannibal
-Girlboss
-Atypical
-New Girl
-Modern Family
-Ozark
-How To Get Away With Murder
-Narcos
-Stranger Things
-The Get Down
-Jessica Jones
-DC’s Legends of Tomorrow
-Orange Is The New Black

Riverdale, The Bold and the Beautiful en GTST volg ik half.
En Glee heb ik afgekeken.

Gossip girl

Als ik alle series die afgelopen zijn en ik volledig afgekeken heb erbij moet gaan zetten moet ik nog eens 70+ titels toevoegen xD Volgens episodecalendar.com (die ik gebruik om m’n series te tracken) heb ik ong. 5 full-time maanden van m’n leven besteed aan series kijken. Dus…

Ik gebruik een andere app (tv time), maar ik zit ook op bijna 4 maanden. En dan heb ik sommige dingen ook nog eens twee keer gekeken en dat is niet meegerekend :’) Whoops.

Star trek. <3 Ik kan niet wachten op de nieuwe serie, eind deze maand.