Welke serie zou je weer als 'eerste keer' willen bekijken

Welke serie zou je willen dat je opnieuw kon kijken zonder dat je weet wat er gebeurt?
Ik zou vampire diaries en lost graag nog een keer als ‘eerste keer’ willen bekijken :bowing_man:

GREY’S ANATOMY! Beste serie OOIT, raad ik echt iedereen aan, al twee keer gekeken. Charmed was ook echt geweldig, ook twee keer gekeken, wel van een tijdje terug die serie. Heroes was ook een ge-wel-dige serie!, heb ik maar een keer gekeken maar ga ik zeker weten opnieuw kijken binnenkort! Gossip Girl is natuurlijk ook een verslavende serie maar die hierboven zijn beter!

Ja ik ben verslaafd aan series.

Ooooh zoveeel

• Game of Thrones
  • Lost!
  • Dexter
  • True Blood

Degrassi
Hollywood heights
Game of Thrones

hou van deze series <3

Oja! Game of Thrones ook zeker weten! Maar moet nog wel eventjes seizoen 3 kijken, te weinig tijd gehad :flushed:

Buffy the Vampire Slayer haha, jeugdsentiment.

Prison Break en Vampire Diaries.

skins en en american horror story, oh en pretty little liars

Merlin, Doctor Who, Jekyll & Hide en Sherlock. Vooral Merlin eigenlijk, nu ik het nog een keer kijk is het zo anders en fout :’)

Revenge!! echt geweldigste serie die ik ooit heb gezien!
en Downton Abbey, mooiste kostuumdrama ooit <3
en desperate housewives omdat dat ook een superleuke serie is, grappig, zielig, spannend, romantisch alles in 1.

House M.D.
Bones
Once Upon A Time

My mad fat diary

Eigenlijk geen enkele serie, ik vind de tweede keer meestal leuker. De eerste keer is alles wel WOOW OMG maar de tweede keer vallen veel meer dingen op c:

Ok misschien Doctor Who, in de hoop dat ik dan minder teleurgesteld raak in seizoen 7.

Pan Am! Dat is een serie over het leven van 4 stewardessen in de tijd dat het leven van een stewardess nog heel luxe was, het heeft jammer genoeg maar 1 seizoen maar als je op zoek bent naar een nieuwe serie raad ik hem zeker aan! :slightly_smiling_face:

En inderdaad Downton Abbey ook!

pretty little liars en skins en misfits

De oudste afleveringen van Dallas. (Skins en Revenge ook, maar daar kan ik de eerste afleveringen nog steeds van kijken)

Skins, PRetty little liars en Game of Thrones.

Game of Thrones, One Piece, mss True Blood eerste 4 seizoenen (al heb ik die vorige maand voor het eerst gezien)

Hihi mijn eerste keren Breaking Bad, Dexter en Walking Dead komen er nog aab :slightly_smiling_face:

House m.d
The Mentalist
Missing