Welke serie/filmreeks had gewoon nog niet geëindigd mogen worden?

Je hebt weleens dat er een nieuwe serie is dat na één seizoen al wordt gecanceld, omdat je blijkbaar de enige was die het keek? Waardoor de serie natuurlijk een verschrikkelijk open einde had.
Maar je hebt ook series met heel veel seizoenen, waar je je halve jeugd naar keek en ineens een einde kreeg en die je gewoon heel erg mis. Of het alle ergste een serie die eindigde zonder jouw OTP (One True Pairing) :’(

Dus welke serie of filmreeks (bv. harry potter) had volgens jouw nog niet geëindigd mogen worden? En voor de creatieve mensen, wat voor einde had jij gewild voor de serie?
Ben je bang dat je spoilers plaats, streep dan je tekst door, of maak het wit zodat niemand het kan zien.

Laat ik zelf beginnen
Veronica mars: heeft drie seizoenen gekregen, maar er konden er zat meer gemaakt worden. Ook eindigde Logan en Veronica niet bij elkaar :’’’( (ben het nu aan het herkijken, daardoor mis ik het weer zo erg)
House: hier ga ik niet zoveel over zeggen omdat het nog op tv moet komen, maar wat een stom einde, ze mochten best van mijn eindigen na al die seizoenen, maar doe het dan goed.

Ik heb eigenlijk het omgekeerde probleem xD Van mij had de That 70s Show eerder mogen eindigen. Beste tv serie ooit, maar seizoen 8 was een ramp. Eric en Kelso waren eruit, die vreselijke Randy kwam erin en Jackie en Hyde gingen uit elkaar :frowning_face: Ze hadden beter na seizoen 7 kunnen stoppen.

Gossip Girl :frowning_face:

Hoezo moet House nog op tv komen? Ik heb het gevoel dat ik de allerlaatste aflevering al langer dan een half jaar geleden gezien heb? :’] Had in het begin wel moeite met het einde (wow dat klinkt dramatisch…) maar nu het er bij mij ingezakt is heb ik er wel vrede mee.

Euhm, ik vond Skins heel kut eindigen voor de tweede generatie. En natuurlijk bij de eerste of Sid en Cassy elkaar nog gevonden hebben. Maar gelukkig heb ik ergens gelezen dat er nog 3 ‘extra’ afleveringen komen elk over een van de generaties zodat ik tenminste nog kan zien hoe dat verder is gegaan. :grinning:

En Two Guys, a Girl and a Pizza Place zijn ook gestopt naar zoveel seizoenen vanwege tegenvallende kijkcijfers, maar de laatste aflevering van het seizoen had een cliffhanger en ik was zo benieuwd hoe dat in het nieuwe seizoen verder ging. Niet dat het een diepgaande serie was, gewoon een comedy, maar dan nog.

Freaks and Geeks. Kom op 1 seizoen maar??

Volgens mij was een half jaar geleden de één na laatste seizoen dacht ik.
En hiermee bedoel ik op sbs6.

Oh, vandaar!

Nederlandse tv loopt sowieso achter altijd met series, ze mogen niet gelijk lopen. En omdat ik weet dat heel veel mensen House gewoon via tv kijken, leek me het handiger om niet te veel in details te gaan haha.

Destijds vond ik het echt rampzalig dat atwt stopte. Ik ben er nu wel overheen :")

Friends :frowning_face:

Oh my god, eindelijk een lotgenoot. Ik moest letterlijk huilen na de laatste aflevering haha.

V
Na seizoen 2 zijn ze gestopt omdat er te weinig animo voor was :frowning_face:

En Harry Potter natuurlijk :frowning_face:

MERLIN :frowning_face:
Fringe.
Friends
Harry Potter

Friends ! dat was zo geweldig, heb alle seizoen al wel 4 keer gezien kan er maar geen afscheid van nemen !
en flashforward dat was zo’n spannende serie maar stopte na 1 seizoen met een open eind en dat was juist zo spannend.
oh en de co-assisent ik hou van ziekenhuis serie’s en ik hou van elin maar dat open eind in seizoen 4 (?) daar kan ik niet mee leven, er gebeurde een kernramp dat wil je toch zien :frowning_face: !

Noooooooooo Romione is juist lief! Maar ik vind het ook jammer dat het gestopt is maar aan de andere kant, nog 5 boeken erbij had het ook minder leuk gemaakt denk ik.

Friends & Türkisch für Anfanger

6feet under, die is volgens mij ook gekapt.
Of iig zijn ze in Nederland gestopt met uitzenden.