Welke seks is de beste seks!

Je ziet t al hierboven! Welke seks vinden jullie de beste seks? Onverwachte seks? Seks als je helemaal los kunt gaan omdat er niemand anders aanwezig is in het huis? Tell me! :wink:

goedmaaksex

Als je elkaar de hele tijd al aan het opgeilen bent, maar het niet kan omdat er bijvoorbeeld visite is. En zodra ze weg zijn, BAM, helaas los mwhahaha xD

Make up (goedmaak) seks, inderdaad. Al zou ik dat niet als beste seks bestempelen. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik soms wel eens een zogenaamde ‘ruzie’ of meningsverschil heb uitgelokt om daar voor in de plaats dan make up seks te krijgen. :’)

Love it.

Seks uit liefde.

Waarin mijn vriend me laat merken dat hij van me houdt.

Seks als er niemand thuis is, of seks op spannende plekken.
Maar voor mij sowieso geen seks als het niet liefdevol is…

Ben ik de enige die goedmaakseks niet snapt?

Onverwachte seks spontaan gepakt worden door je vriend blijft leuk :flushed:. En goedmaak seks omdat het zo heet is. Je weet dan dat het weer goed is tussen elkaar. :hugs:

nee ik snap het ook niet.

liefdevolle

Ik geniet van alle soorten seks whaha.
Goedmaak seks, liefdevolle seks…

als het maar niet anaal is?

make up sex is zoooo niet mijn ding! Kan iemand mij uitleggen wat daar zo chill aan is?:stuck_out_tongue: ik ben veels te veel opgefokt dan ofzo haha

make up sex is echt heerlijk. :’).
al je woede uiten in geilheid is best lekker hoor (dan krijg je echt heftige seks), en daarna is alles weer prima…
t is ook lekker als je elkaar de hele dag opgeilt en dat het dan 's avonds éindelijk kan gebeuren, haha.

De beste seks is, vind ik, als je echt al de hele dag naar elkaar hebt verlangd en dan eindelijk bij elkaar bent :slightly_smiling_face:. Of als er niemand thuis is, dat is ook altijd wel héél fijn.

En liefdevolle seks, gewoon heel rustig en alle tijd er voor nemen. Maar eigenlijk vind ik alles fijn met m’n vriend, haha.

Ochtendseks.

wilde seks