welke scooters zijn er allemaal?

Hallo allemaal!
ik ben bijna 16 en wil heel graag een scooter!
Maar ik wil heel graag zo iets als een vespa. alleen vespa vind ik heel duur daar heb ik geen geld voor, en je hebt ook van die scooters die uit het oosten komen en die schijnen niet goed te zijn maar wel heel goedkoop.
ik wil dus graag een scooter die een beetje op een vespa lijkt en waar je iemand achterop kan hebben en 45 km/u

ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven :relieved:

Wil je liever een mooie scooter dan een goede/veilige? :’)

Pico (classic.)
die had ik, was goed genoeg.

http://www.totaalzoeker.com/fileadmin/ads_images/84855.jpg

Hij is van het merk Giantco. ze hebben veel verschillende kleuren/printjes.

Mojito custom vind ik zelf heel leuk, alleen er mankeert vaak iets aan de km teller bij deze scooters.

Ik zou niet zo’n ‘goedkope’ nemen. Ik hoor er zó veel problemen over… Ik heb zelf al sinds 2 jaar 'n vespa en heb er nooit wat mee gehad!

nou ik denk allebei wel.
want ik ga niet op lelijke scooter rijden haha. maar een veilige en goede scooter moet het natuurlijk ook zijn!

Waarom staa dit bij schrijfsels

Inderdaad niet zo’n goedkope uit china nemen. Ik heb 2,5 jaar een Vespa gehad, en ik heb er nooit kosten aan gehad, en hij was na 2,5 jaar nog zo goed als nieuw. Een vriendin van mij had een scooter uit china, en die heeft in 2 maanden tijd meer dan 500 euro kosten gehad, uiteindelijk heeft ze hem moeten verkopen omdat hij te duur werd in onderhoud. En neem ook geen Bella, die vallen na een jaar al zowat uit elkaar van de roest.

jaa ik ook! alleen een vespa vind in heel duur daar heb ik het geld niet voor, maar er zijn toch ook wel scooters die iets goedkoper zijn dan vespa’s? en die er op lijken?

Heb je al gekeken naar een Sym Fiddle of Sym Mio? Dat zijn ook goede. En anders een tweedehands Vespa?

Sym Mio rijd lekker en is ook lekker richt en niet super duur en anders een Zip?

Koop gewoon een vespa. Dan weet je tenminste dat je kwaliteit voor je geld krijgt. Heb ik ook gedaan. Ik rijd al 3 jaar op m’n vespa en hij is echt geweldig. Je moet er alleen brandstof in gooien en hij gaat jaren mee!

Ik heb een Sym Fiddle, lijkt op een Vespa maar is een stuk goedkoper.
Google maar eens;)

Ja tuurlijk wel. Die sym fiddle’s die genoemd worden bijv. maar ik zou echt niet zo’n chinees ding kopen voor een paar honderd euro!

Ik heb een blauwe piaggio te koop!

edit: heb je topic verplaatst naar lifestyle. topic past niet in schrijfsels.

een mio is ook heel erg goed!
mijn moeder had er een, ze had hemongeveer 2/3 jaar en er is maar 1 keer iets stuk gegaan. Volgens mij dr licht of iets.

Koop géén Chinees merk. Serieus, het is rommel.

Ik heb een Skyteam gehad en hij was serieus elke week kapot. Ik heb me blauw betaald aan reparatiekosten en heb hem uiteindelijk verkocht…

Mijn moeder had Piaggio Zip, die vallen nog mee qua prijs, zien er nog leuk uit (vind ik toch) en zijn echt van goede kwaliteit! Hij gaat al langer dan 15 jaar mee. En Piaggio is van hetzelfde als Vespa! (:

mio, zip