Welke schoolboeken moet ik bestellen? HELP!

Hallo allemaal!

Volgend schooljaar ga ik de opleiding verpleegkunde niveau 4 volgen op het graafschap college.

Nu weet ik echter niet welke boeken ik moet bestellen…

Ik heb een brief gekregen waar dit in staat:

Studenten na vmbo/instroom vmbo voor alle mbo-leerjaren
Studenten, die na het vmbo een mbo-opleiding gaan volgen moeten bij de opleidingen van Welzijn en Zorg een keuze maken uit de boekenlijsten met de vermelding ‘‘instroom-vmbo’’. Dit geldt ook voor de zittende studenten.

Als ik naar studieboekencentrale.nl ga,

En vervolgens mijn school: Graafschap college aan klik (te doetinchem) en vervolgens Welzijn & Zorg Krijg ik 3 boekenlijsten waaruit ik kan kiezen.

Maar het vreemde vind ik dat er helpende zorg niveau 2 staat…

En dat is toch niet wat ik volgend jaar ga doen.

Het moet toch verpleegkunde niveau 4 dan zijn?

Is er toevallig iemand die volgend jaar ook op het graafschap college de opleiding verpleegkunde niveau 4 gaat volgen?

Wie oh wie kan me helpen?

Alvast Bedankt!

Serena

meestal staan de nummers van de boeken toch op die lijst? een code ofzo? had ik wel, heb ze van een ander site gehaald, tweede hands en dat heeft me zo’b beetje 400 euro gekost (:

ik zou sowieso niet naar het graafschap college toe gaan als ik jou was! ik heb er namelijk ook op gezeten en wist niet hoe snel ik weg moest komen. is echt een slechte school. maar je wilt die lijst van de boeken vinden… ik zou dan toch maar even bellen als je het niet op internet kunt vinden.

Kan je niet mensen van die site opbellen, of iemand waarvan je weet dat die dezelfde opleiding als jij heeft? Ik heb geen idee sorry

Ik heb nog geen informatie over of een complete boekenlijst gevonden. Dat zou ik nu toch wel moeten ontvangen? Of zou er iets verkeerd gegaan zijn?

Ik heb vorige week die brief gekregen samen met een informatiepakket.
Eigenlijk had ik naar school gemoeten voor dat informatiepakket, maar die hebben ze me opgestuurd omdat ik niet kon komen.

en ze zijn nu met vakantie… kan helemaal niemand bereiken…
Ik heb die informatiepakket + de brief veel te laat gekregen…

Naja in ieder geval bedankt voor de reacties!