welke school

mijn hele klas gaat naar de school om de hoek maar ik wil nar een andere school waar je tto kan doen(twee talig onderwijs) dat lijkt mij leuker want alle lessen zijn bijna in het engels WAT MOET IK KIEZEN [fgcolor=#A80095][/fgcolor] :couplekiss_man_woman:

Als je echt tto wilt doen moet je dat doen. Je krijgt daar toch wel nieuwe vrienden/vriendinnen.

Als je die lessen leuker vindt dan moet je dat lekker doen! Je vrienden kun je na school nog zien af en toe en je maakt gewoon weer nieuwe vriendinnen op die school:)

Na de Middelbare school spreek je de meeste van die mensen toch niet meer, zelfs na de basisschool nauwelijks. Iedereen gaat dan zijn of haar eigenweg. In het begin is het fijn om iemand te hebben die je kent. Maar het is jou toekomst die je kiest he. Dus ik zou voor TTO kiezen.

TTO is ook echt leuk!
Ik vind het altijd best grappig om Engels te praten. XD
Dus gewoon doen!

Dubbelpost

Kies altijd voor je eigen! dus tto doen. ik ging eerst ook naar de school waar de meeste mensen heen gingen die ik kon. Mar later sprak ik ze toch nooit meer en kreeg ruzie. dus kies altijd wat je zelf wil.

Als je graag tto wilt doen kies dan die andere school, je zult heus wel nieuwe vrienden/vriendinnen maken (:

ik zit nog steeds bij vriendinnen van de basisschool nu in de klas, maar daar ga ik gewoon helemaal niet meer mee om het zijn niet eens vriendinnen meer, op de middelbare krijg je andere vriendinnen dus ik zou echt voor tto gaan. Het is wel spannender omdat je dan niemand kent, maar ik denk dat je er geen spijt van zal krijgen als je gaat doen wat je ZELF echt wil.

Wat jij wilt doen.
En het is 2011, we hebben nu weet ik veel hoeveel manieren om met elkaar in contact te blijven :slightly_smiling_face:

kies voor jezelf, het gaat om jouw toekomst.
je maakt wel weer nieuwe vrienden en misschien houd je wel contact met je oude vrienden, dan heb je er dus nog meer

Wat bijna iedereen hier zegt: ANDERE SCHOOL!
Sowieso omdat je dan in 'n nieuwe omgeving komt, dus juist sneller nieuwe vriendinnen maakt. Ook leer je zo zelfstandig zijn én, inderdaad: je groeit uiteindelijk toch wel uitelkaar, dus kun je beter nu testen of de vriendschap zoiets overleefd.
Daarnaast: ik heb zo een spijt dat ik geen TTO heb gedaan dus DOEN DOEN DOEN, echt!! :grinning:

je moet doen waar je jezelf het fijnst bij voelt.( bij welke richting).
Zelf heb ik gemerkt dat je gewoon uit elkaar groeit, je leert andere mensen kennen, en waars. verander je ook nog. Ik zou zeker voor het TTO kiezen!

tto. Je krijgt vanzelf nieuwe vrienden, waar je ook naar school gaat.

Mijn beste vriendin en ik zitten op een school die meer dan 15 km uit elkaar ligt, maar ik zie haar nog steeds elk weekend.

TTO.
No doubt about that!

Vrienden maken gaat bij wijze van spreken vanzelf, als je spontaan bent en je openstelt voor nieuwe mensen.

Daarbij heeft TTO ook meer voordelen, lijkt mij.
Qua opleiding zelf, bedoel ik dan.

Dus ik zou er zeker weten voor gaan, echt waar!

je moet niet kijken naar wat vriendinnen doen!
als je tto wil doen, en je kan het dan moet je daar voor gaan!

HAHA sunflouwer.
Sorry dat vond k even grappig.

tnx julie hebben me echt geholpen i heb net mij aanmeldings formulier opgestuurd voor TTO:lips: