Welke school??

Kijk, ikzit nu in het 2e jaar van het slatink, maar ikhaat die school echt zo,
ikzou in september al bijles wiskunde krijgen, en die bijles krijg ik pas na de meivakantie
en het jaar is dus al weer bijna voorbij
maarja, dit jaar heb ik het zegmaar helemaal verneukt, ik leerde niet, en nu sta ik dus 9 tekorten (bijna mijn hele klas staat zo slecht). dus mijn advies voor volgend jaar is dus 3 basis, op het keurkamp. en ikwil dus 3kader gaan doen, maar dan wel op het keurkamp (ikdoe nu 2 theoretisch)
maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen, ikwil echt graag weg van het slatink, maar daar ken ik alles gewoon, en op keurkamp moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, oke bijna alle kinderen van 2t gaan naar keurkamp, ook uit mijn klas
maartog, ikweet dat het daar wel beter zou gaan
wat zouden jullie doen, want ik weet het echt niet :S

xx

heet die school echt keurkamp? :stuck_out_tongue:

nouja, je moet je doen waar je je het best bij voelt, als je die school echt rot vind en je klas ook naar het keurkamp gaat…

je kunt ook een lijstje maken met positieve en negatieve dingen over deze school en die andere school, dan kijk je wat je belangrijk vind en dan beslis je wat je wilt gaan doen

succes

jaa die scholen hier hebben echt rare namen :pensive:

maarja ikwil dus zorg&welzijn gaan doen, en dat is daar echt veel groter en mooier, dus dat is zwz al een pluspunt
en mn ex zit daar op school :pensive: