welke schoenen?

Ik wil dus als lente/zomer schoenen allstars. Maar, ik weet niet welke ik wil nemen. Want, ik heb dus 4 paar die ik wel zou willen. Maar, elk paar heeft dus weer een nadeel.
Zwarte: 'k vind ze een beetje standaard
Spijkerstof: ik weet niet of ze goed matchen met spijkerbroeken aangezien ik veel spijkerbroeken draag.
Rode: ik kan deze schoenen niet met veel andere kleuren combineren, toch?
Witte: worden snel vies.
Wat denken jullie? Welke raden jullie aan en/of weten jullie nog andere lente/zomer schoenen?

x

rood kan je toch wel combineren?
de rest vind ik niet zo leuk… (zwart kan nog wel)

nou aangezien je veel spijkerbroeken draagt zou ik idd niet voor de spijkerstof gaan, maar rood kun je best veel combineren ! gewoon spijkerbroek met zwart of wit shirtje ofzo!

Ik heb grijze hoge en die bevallen me wel. Ik zou als ik jou was, omdat ze best wel prijzig zijn voor all stars kiezen die je overal mee kan combineren.

Ja oke, maar ik vind het ergens toch wel wat lastiger combineren dan met zwarte bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant wil ik iets meer kleur dragen. Dus dan zijn rode toch wel weer leuker.
Oh man, ik heb nu echt helemaal geen idee meer welke ik moet nemen :’)

Je kunt ook zwarte doen, en dan studs erop maken.

Something like this:

http://moodytwin.com/wp-content/uploads/2011/03/stars-studs-it.jpg

http://www.unusualthreads.com/i/kettleblack/Studded_Hi_Top_Sneakers_Navy_Silver_by_KettleBlack.jpg

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/163393938.jpg

Dan kan je ze wel gewoon met veel combineren, maar zijn ze niet standaard :'D

lichtblauwe:) donkerblauwe,
ik heb zelf kakigroen, die passen ook wel bij alles, of zalmroze dat is ook leuk! je hebt superveel kleuren hoor! :slightly_smiling_face:

Ik zou gaan voor rood of zwart, jeansblauw heb ik, en uit ervaring weet ik dat ze heel moeilijk combineren omdat het vaak niet mooi is met een spijkerbroek.

ik zou voor rood of zwart gaan, dat is leuk en kun je met bijna alles combineren.

Ik zou de lage lichtgrijze kiezen!

Ik zou voor zwart gaan, valt met alles te combineren.

Ik heb zelf rode en ik draag ze echt heel vaak. ^^ Je kan ze eigenlijk bij best wel veel kleuren combineren.

Ik zou niet jeansblauw doen, vind ik niet mooi. Ik ga zelf zwarte kopen omdat het makkelijk is en overal bij matcht, en als ik eyecatcher/aparte schoenen wil koop ik geen Allstars maar andere schoenen :'D

zwarte en witte zijn heel leuk, maar ik vind het wel leuk als witte een beetje vies zijn, sowieso bij gympen want dat ze zo gloednieuw zijn vind ik niet altijd leuk!

Ik zou voor zwart of wit gaan. Die kun je overal mee combineren. :slightly_smiling_face:

Oké, ik ga denk ik voor zwart :wink:
Thanks iedereen!

Zwart vind ik nou niet bepaald ideaal voor in de zomer …

Nee hè, nu twijfel ik weer.
Zal ik witte of zwarte nemen?
Zwarte zijn niet echt zomer/lente-achtig.
Maar, witte worden weer zo snel vies.
En wat is leuker? Hoge of lage?

ik heb de witte en ben er superrrblij mee!
zijn harstikke leuk voor de zomer en met dat vies worden valt het bij mij wel mee
en anders kan je ze zo wassen