welke schoenen zijn perfect?!?!

heejgirls, heb paar dagen geleden schoenen gekocht met sleehakken. erg leuk, maar zit toch nog te twijfelen. ik kan er op lopen, staan perfect, maar ben ik wel een typer voor hakken? ik ga naar de 1e en denk dat ik dan misschien wel een beetje lijk dat ik te populair wil zijn(is niet zo). ik ga ze denk ik terug brengen. wat voor soort winterschoenen ZONDER HOGE HAK kan ik dan in plaats van deze makkelijk lopende sleehakken kopen? welke zijn in? zien er fantastisch uit? en welke zijn natuurlijk BETAALBAAR? kunnen jullie me helpen?

Ik heb maar 1 tip voor je, draag de schoenen waar jij je prettig bij voelt.

Ik vind het er heel erg raar uitzien als brugklassers hakken dragen. Ik zou ze nog een jaartje of twee in de kast laten staan.
Verder moet je gewoon de schoenen dragen die jij mooi vindt, niet die in zijn.

Als jij die hakken wil dragen doe je dat toch gewoon.

alvast bedankt he, ze lopen wel lekker maar ut staat miss ook wel raar. wat voor winterschoenen raden jullie me dan aan?

hebben jullie al winterschoenen? zoja, welke??? (ben benieuwd)

Ik heb drie paar laarzen (een met hak, een op de knie en een halverwege mijn onderbeen, allemaal zwart), een paar zwarte leren booties, een paar bruine leren cowboylaarsjes met een kleine hak, twee paar nette lage schoenen (beige en zwart) en dan nog een paar chique dichte hakken (ook al zwart ;p).

Wat maakt het uit wat anderen daarvan vinden? Fuck society!

nou… ik weet zelf niks meer dus drm. want mijn inspiratie is op !!

Ga schoenenwinkels in, daar vind je inspiratie.

Beetje onnodig topic. Dit is een algemeen topic over winterschoenen: http://forum.girlscene.nl…2013/list_messages/248175