Welke schoenen passen hierbij?

Heey iedereeen, ik zit met een probleempje. Ik heb dit jurkje gekocht, maar ik weet niet welke schoenen ik erbij aan kan doen. Ik heb als enige goede schoenen sneakers van Adidas, maar dat staat er echt heel raar onder. Kan iemand mij helpen?

het is dit jurkje:

http://img22.imageshack.us/img22/7123/jurk.jpg

Wat een leuk jurkje! Ö

Maar ehm, schoenen zoals op de foto?

sleehakken van de h&m!

waar is dat jurkje van? :astonished:

wat dacht je van de schoenen die het meisje onder het kleedje draagt ? of een variant er van

was het egt nodig om dit forum te plaatsen :bored:

misschien leuke ballerina’s ofso? :slightly_smiling_face:

witte/groene/roze ballerina’s

:ok_woman:

Van Steps. En ik heb dit geplaatst omdat ik die schoenen van de foto wel kan kopen, maar ik mag geen schoenen met hakken :frowning_face:. En het zou ook handig zijn als iemand een winkel wist waar ik bv. dat soort schoenen kan kopen :slightly_smiling_face:.

ballerina’s, slippers, (slee)hakken? en dan wit, groen of roze, want die kleuren zitten ook in het jurkje, als ik het niet verkeerd zie.

ballerina’s of sandaaltjes!
En dan in een van de kleuren van het jurkje.

Schattig jurkje trouwens :slightly_smiling_face:

Je kunt er echt heel veel onder dragen,
maar ik zou sneakers er niet onder dragen :wink:
met hakken wordt het meteen wat netter
slippers voor beachlook
ballerina’s voor lief
ik zou zelf voor ballerina’s gaan maar als je toch slippers koopt kun je bijv. witte kopen passen overal bij en ook bij de jurkje! :grinning:

zwarte, rode of groene pumps :angel:

sleehakken, ballerina’s, slippertjes of leuke sandalen :slightly_smiling_face:

Het leukste zijn denk ik rode pumps (sleehak, of gewone hak), maar als je niet gewend bent op hakken te lopen zijn rode/roze/witte ballerina’s ook leuk natuurlijk.
Echt, alles kan als de kleur een beetje erbij past, maar idd geen sneakers of laarzen ; )

dit topic is al een jaar oud mensen!