welke schoenen onder dit jurkje?

Hoi!

Op vakantie heb ik een jurkje gekocht, een beetje het idee als deze:

http://www.dlisted.com/files/letsnotdothis.jpg

maar dan zonder mouwtjes en wat strakker (en het plaatje is ook iets anders, wel met wolven)
Welke schoenen zou ik eronder kunnen dragen (ook dat het niet te hoerig wordt). Kan trouwens totaal niet op hakken lopen, dus dat zit er niet in :stuck_out_tongue:

thanks!

ook zo kort ?

Simpele sneakers of brogues?

hij valt ietsjes langer (niet heel veel maar ik kan m wel hebben, ik kan korte dingen wel goed hebben en het is niet zo dat als ik mn armen omhoog doe dat ie dan omhoog kruipt :stuck_out_tongue:)

zat zelf te denken aan vans? en dan misschien met een panty/legging moet nog even kijken wat beter is

idd, ballerina’s, vans of brogues ?

ja met een zwarte legging en vans of zwarte ballarinas?

hmm denk dat ik er dan gewoon vans onder doe :slightly_smiling_face: . Wordt het met een legging niet té zwart? Want het jurkje zelf is ook zwart.

Misschien kun je een donkergrijze legging erbij doen?

ja of je doet gewoon een donkerblauwe skinny eronder, als t jurkje niet te lang is

wel leuk idee maar ben zelf nooit zo’n fan van broeken onder jurkjes… heb dan altijd het idee dat mn heupen zo breed lijken :stuck_out_tongue:

mm ja, maar dat op de foto vind ik meer op een lang shirtje dan op een jurkje lijken, is die van jou in t echt dan echt een jurkje of meer een lang shirtje

ballerina’s/brogues

Ballerina’s of leuke hakken.

voor de winter zou ik 'm met laarzen doen, zwart of grijs.

zwarte uggs

Dies zo leuk, maar zeker niet in Nederland te verkrijgen… :expressionless:

Ik denk dat ballerina’s het leukste staan :]

heb wel ballerina’s maar eigenlijk haat ik ze :stuck_out_tongue:

denk dat ik er gewoon vans onder doe met een wat donkerdere panty oid. Of als het koud is met een legging en mn zwarte uggs (als die er onder staan, moet ik even kijken) is wel zo comfortabel :slightly_smiling_face: Heb ook wel dr. Martens achtige laarzen maar dat staat een beetje te gothic eronder.

Heb het jurkje op een markt in Bangkok gekocht en er zit ook geen labeltje in, ik denk dat ze het daar zelf gemaakt hebben en dat er dus ook niet zo veel van zijn te vinden in Bangkok.
Maar die van mij is wel heel anders als op het plaatje, mijne lijkt heel erg op dat zwarte ritsjurkje wat je bij h&m divided had, maar dan zit er een stuk rits op de achterkant bij mn rug en dan met allemaal wolvenhoofden (getekend als op het plaatje hierboven) die ook op mn rug doorlopen.

Ik zou strakke broek onder doen. Of spijkerlegging of zo’n zwarte daarvan. tregging heet dat toch of niet?
En dan met laarzen. Met ballerina’s vind ik niet zo passen. Tenminste neit als die lijkt op die van het plaatje.

Oh, ziet er echt heel tof uit in die combi!

Ik zou zwarte dr martins of soortgelijke laarsjes doen, iig een beetje stoer.

Met enkellaarsjes
Of pumps
En ballarina’s zou ook kunnen