Heee
Ik had even een vraag…
Welke schoenen zijn nu eigenlijk een beetje in de mode?
Bijv. voor de zomervakantie was dat vooral de Vans en in de winter Uggs… maar wat is nu een beetje de ‘schoenmode’?
//
Heee
Ik had even een vraag…
Welke schoenen zijn nu eigenlijk een beetje in de mode?
Bijv. voor de zomervakantie was dat vooral de Vans en in de winter Uggs… maar wat is nu een beetje de ‘schoenmode’?
//
Hoezo wilje dat weten? Je gaat toch niet de snollenmode volgen. Draag wat je zelf leuk vindt.
Draag gewoon wat je zelf mooi vind!
^ snollenmode? :’)
Volgens mij waren er in de zomervakantie meer sleehakken en sandaaltjes met kralen etc. Misschien kan je even hier kijken: http://www.trendystyle.ne…ter-2011-2012/index7.html
Gewoon wat je leuk vindt?
Uggs blijven nog wel even denk ik helaas. Minnetonka’s kunnen ook nog steeds volgens mij Maar als je een schoenenwinkel inloopt zie je het vanzelf wel.
snollenmode? haha
nee maar binnenkort verjaardag vriendin die graag bij de mode is duss… iemand anders nog ideeen?
//
Als je echt zo graag schoenen wil hebben die in de mode zijn blader door mode tijdschriften
draag wat je zelf leuk vind!
heb echt een hekel aan mensen die gewoon maar de mode volgen, ook al vinden ze het zelf niet eens echt leuk -.-
Mode is wat je zelf leuk vind.
Draag niet iets omdat anderen het dragen, oh dear, dit vind ik zeer triest.
Haha inderdaad, je gaat toch niet een speciaal soort schoenen kopen omdat de rest van je school ermee loopt? Draag wat je zelf wil!
Blijkbaar vind je nike airmax leuk, anders zou je er geen topic over aanmaken. dus draag die als je wilt
Platte sandalen met veel kraaltjes e.d. zijn in de mode.
Draag wat jij leuk vind en heb schijt aan de mode! Als jij iets leuk vindt, wat maakt het dan uit of het in de mode is of wat anderen ervan vinden.
Ik denk dat Uggs nog wel even blijven… En sleehakken met van die veterdingen.
Hier zijn het vooral Sendra’s. En mensen kunnen het wel over de ‘snollenmode’ hebben, maar kijk eerst naar jezelf voor je andere mensen gaat bekritiseren.