Welke schoenen bij dit jurkje?

Hee allemaal,

Ik heb eergisteren een jurkje gekocht voor mijn diploma-uitreiking van volgende week, maar heb nog geen bijpassende schoenen kunnen vinden!

Wat voor schoenen zouden jullie aandoen bij dit jurkje? :slightly_smiling_face:

http://img24.imageshack.us/img24/648/jurkdiploma.jpg

Ohja liefst geen hoge hakken, want ik ben al rond de 1.80!

Een legging (lange) en zwarte pumps/ballerina’s?

Ballerina’s/ leuke sandaaltjes? (zwart/wit?)

ik denk dat gewone bruine sandaaltjes ook wel leuk staan

Nooo geen legging! Haha sorry! Maar ik vind legging onder jurkjes echt VERSCHRIKKELIJK. Als jij het mooi vindt, moet je het natuurlijk vooral doen.

Ik denk dat zwarte ballerina’s wel leuk onder zou kunnen staan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Aleesa link=topic=196953.msg8174849#msg8174849 date=1307652478]
Ballerina’s/ leuke sandaaltjes? (zwart/wit?)[/quote]

Zwarte of witte ballerina’s?

I know the issue :wink:

Ik zou evengoed hakken aandoen maargoed.

http://www.alysamode.nl/s…sandalen/margo-zwart.html
Ik zou zoiets eronder doen en geen slippers doen.
Dat vind ik niet zo geschikt voor een gala.

Vrijwel alles… zwart, wit, nude, grijs, roze, bruin… Als je er iets onder aan wilt doen zou ik idd ook eerder voor een panty gaan. Ik vind leggings echt vreselijk, alleen voor lange T-shirts of tuniekjes maar niet de vervanger van de panty imo.

Wat een leuk jurkje! Tsja ik zou toch voor een klein bakje gaan, ga ik ook doen op mijn gala dinsdag, ben zelf ook 1.80

ik zou ook sandaaltjes doen, zwart, ik vind wit er goedkoop uitzien, sorry voor de mensen die het leuk vinden, ik heb gewoon een afschuw voor witte schoenen, behalve slippers

of mooie bruine kan idd ook, van die mooie met van die stenen, geen goedkope nep diamanten, nee van die “natuurstenen”, snapje

witte sleehakken :slightly_smiling_face:
ik had voor mijn diploma uitreiking een rood jurkje aan met witte sleehakken
(en kurken zool-ding) Stond erg leuk :slightly_smiling_face:
En weet zeker dat dat met blauw ook wel staat ! :wink:

Bij een diploma uitreiking lijkt het me leuk om een huidskleur panty dragen, en zwarte ballerina’s of lage zwarte pumps! x

oww mooie jurk!!
en zwarte ballerinas
als je er niet te lang op hoeft te lopen tenminste…
en dan een zwarte lange ketting, armband en zwarte oorbellen.

of in het bruin staat vast ook mooi
met die sandalen die sympa zei

Ik vind dat byna alles wel kan!!
Zwart/wit/alle blauw/ en hoog en laag xD

als IK het was zou ik hele hoge zwarte pumps aantrekken. ( ik ben dan ook 155cm)
Dus jij kunt misschien lagere zwarte hakjes doen? Die kun je vaker aantrekken later.

wara heb je dat jurkje gekocht?/

+1

Bij Steps, hij was er ook in het zwart! :slightly_smiling_face:

Bedankt allemaal! Ik doe inderdaad geen legging, wel een panty (als het koud is) en ik heb goudkleurige sierraden, klinkt apart, maar is in combinatie met blauw en donkerbruin haar wel mooi! (vind ik dan :stuck_out_tongue:)