Welke rugzak? Of toch een tas?

Hyee
Ik ga volgend schooljaar naar de derdes.
Ik heb de afgelopen 2 jaar met m’n veel te grote kiplingrugzak gedaan maar nu heb ik er toch echt genoeg van. Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe rugzak. Ik heb al wat gegoogled maar nog niet echt een rugzak gevonden die ik echt geweldig vind ofzo
Deze had ik voorlopig:

http://www.dakine.com/street-series/girls/grom/

Wat denken jullie? Post gerust nog anderen.
Of toch beter een tas? Ik vrees alleen dat dat te klein zou zijn, aangezien ik meestal wel wat moet meesleuren.

Die turquoise eastpak is echt leuk, maar schoudertassen vind ik persoonlijk leuker dan rugtassen ;$

X

Heeft iemand hier dan voorbeelden van leuke schoudertassen?
Tx

Nou… die turquoise eastpak maar dan in schoudertasversie?

Bjorn borg schoudertassen & Converse schoudertassen zijn ook wel leuk ;]

X

ik heb een converse schoudertas.

ik dacht dat vast niet iedereen die zou hebben.

fout gedacht, iedereen dus. maar hij is wel fijn (totdat er een breaker in ontplofte en ik hem niet meer kon gebruiken omdattie nu stinkt)

Nou converse schoudertas is wel populair, alleen de bowlingbag o.O
IEDEREEN heeft zo’n bowlingbag, en die 1e klassers slaan ermee tegen je benen als ze willen draaien :’(…

ontopic xD: je kan ook naar de h&m of new yorker gaan om daar een tas uit te zoeken ;]

X

ja heel veel hebben bij ons ook converse…
maar heel veel ook kipling en die vind ik persoonlijk ook niet zo super o:)
maar ik zoek ook nog een leuke nieuwe tas dus beschouw dit maar als een up :slightly_smiling_face:

Ik vind de ruitjes tas het leukst :grinning:

ik vind de rugtassen veel leuker en handiger anders doet het zeer aan je schouder:P

ik vind ze allemaal zo … kinderlijk?

Same here … je gaat naar de derde hea, bij mij had er toen niemand meer een rugtas (op twee sulletjes na ^^)

TAS <3 ben niet zo van de rugzakken…

zwarte of grijze eastpak

much better voor je rug
en alles past er tenminste in

of de gele
die heb ik ook :'D
maar dat was omdat ik er een pikachu van wil maken :'D

Ik moet ook een nieuwe tas & ga ook naar de 3e.
Maar ik ga toch voor een schoudertas ofzo ;]

Dan is bijna iedereen van mijn klas een sulletje :bored:
En ik ga nu naar de vijfde…

Ik zou niet voor een shoudertas gaan btw, die dingen zijn echt slecht voor je schouders en het ziet er niet uit als je die tas te vol propt en dan probeert de lopen (of te rennen nog erger).
(Jaja, je kan ook elk uur (ok, een beeetje overdreven maar toch :stuck_out_tongue:) naar je kluisje lopen om je boeken om te wisselen, maar dat vind ik zo’n gedoe, vooral als alle vriendinnen van je op een verschillende plek hun kluisje hebben &zo)
Een rugzak is beter voor je rug. Sommige mensen vinden ze lomp ofzo, maar ja; je hebt niet een tas omdat hij zo mooi is, maar om boeken mee te nemen. Dan is het wel fijn als ie er leuk uitziet, maar het belangrijkste is toch wel om die boeken mee te nemen, haha. Ik zie trouwens niet waarom een eastpack lomp zou zijn? Dan bedoel ik wel de 2 vakken versie he, niet die met 3, want die is wel lomp :stuck_out_tongue:
Ik zou btw voor een eastpack gaan, kleur weet ik niet echt :stuck_out_tongue: Dat ligt denk ik vooral aan wat jij een mooie kleur vindt…

ehh
het is op school geen modeshow

hier op het havo/vwo loopt ongeveer iedereen met een rugtas.
veeel beter voor je rug.

Inderdaad .
ik ga ook nar de 3e. & er zijn in de 2e aleen maar meisjes met gewoon modieuze dingen. Handtasen/schoudertassen. & de jongens gewoon een eastpack

Mee eens.

Dat rugzakken alleen maar voor sulletjes zijn, is een grote fabel en stomme, kinderachtige vooroordeel. Een rugzak is veel beter voor je schouders en het ziet er minder idioot uit als je, zoals hierboven gezegd is, een volle tas hebt. Maarja, als jij het type voor: ‘fashion above comfort’ bent, ga je gang. Maar als ik jou was zou ik gewoon je fashion uitlatingen vooral bij je kleren houden, en een zwarte Eastpack nemen. Een zwarte Eastpack kan namelijk overal bij.

Bovendien doe je er véél langer mee dan met die irritante schoudertassen. Ik heb 6 jaar (!!!) met mijn rode Eastpack gedaan en hij was nog bijna perfect, totdat ik hem helemaal liet verregenen toen hij bij mij aan de vlaggenstok hing :’)

Je kunt het ook zo doen: Je koopt nu een goede rugzak, en als je weer geld bij elkaar hebt gespaard neem je er nog een mooie schoudertas bij. Dan gebruik je de rugzak voor ‘zware dagen’, en de schoudertas voor ‘lichte dagen’. Dat is wat ik deed in de 6e.

Dat is indd een geweldig idee :wink: Zo doe ik het vaak ook, alleen heb ik helaas niet echt meer vaak een lichte dag :woman_facepalming: