welke rugzak is het coolste?

[fgcolor=#B30065]Ik krijg van mijn mama een nieuwe rugzak/ boekentas. Maar nu weet ik niet welke rugzak/ boekentas het coolste, mooiste, leukste, beste,… is weten jullie het misschien?[/fgcolor] :anguished:?

Ik heb heel lang gedaan met mijn cowboysbag, hele fijne tas en kan best veel in.

Ligt eraan wat voor iemand je bent. Zelf heb ik een nieuwe tas gekregen, die best duur was, en ik heb hem denk ik een half jaar gebruikt. Daarna kocht ik een kleine, goedkope handtas en sindsdien heb ik dat veel liever. Gewoon een 20 - 40 euro handtas, die ik na een tijdje weer vervang. Binnenkort ga ik denk ik om deze (die ik bij vera had gezien):
http://i822.photobucket.com/albums/zz146/veracamilla/februari%202012/fashion_favorite_HM_tas02.jpg
.

Hij is wel een beetje klein maar ik heb met kleinere tassen gelopen voor school :slightly_smiling_face: . Dus als ik jou was zou ik ook gewoon dat doen als je dat natuurlijk zelf wilt. Je zult wel zien dat sowieso het 2e jaar bijna iedereen met een handtas loopt (als je naar de eerste gaat?) Maar je moet natuurlijk niet op ‘iedereen’ letten. Als je een rugzak wilt, zou ik een zwarte, simpele, niet te grote eastpak nemen. Van al die printjes en dingen kun je misschien nog wel eens spijt krijgen.

Het gaat om een rugzak toch?
Ik vond zelf de Eastpack altijd het leukste.
En er zijn zooooveel verschillende soorten
dat er volgens mij altijd wel een bij zat die
echt bij mij pastte.

Eastpack!

Eastpak of Dakine.
Gewoon een leuke, stevige rugzak.
Persoonlijk vind het een beetje raar als je met een handtas op school komt, tenzij je die dag geen enkel boek nodig hebt.

Ik heb altijd handtassen, maar al mijn boeken passen daar gewoon in hoor :’).

Bij een rugzak zou ik voor Eastpak gaan. Kipling en Dakine vind ik beide niet zo mooi.

Hoe krijg je het voor elkaar? :stuck_out_tongue:
Ik had elke dag wel een +/-3 vakken waarbij een boek + schrift nodig was naast dat ik ook een etui, brood en drinken in mijn tas had.
Dat kon ik niet bewerkstelligen met een handtas :stuck_out_tongue:
(en ik heb ook op een huiswerk instituut gezeten, dus ik had elke dag boeken mee voor de volgende dag wat resulteerde in 10kg aan spullen :'D)

Ik heb deze:

http://www.thebagstore.nl/media/catalog/product/cache/10/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/0/0013_1_1.jpg

=D

WOW GROTE FOTO, SORRY.

Ik heb gewoon een zwarte eastpack en heb hem nu nog steeds hij is inmiddels 8 jaar oud!

Heel ruime handtassen haha! Ik heb soms 8 vakken mee te nemen, de helft in m’n kluisje en derest gewoon in mijn tas. Gewoon bij het aanschaffen opletten of hij een beetje ruim is en er genoeg boeken in passen.