welke provider? telfort of ben?

Ik wil graag een galaxy s4 bestellen maar bij ben is hij 25 euro en bij telfort 29 maar nu vraag ik me af welke provider beter is. Ook is het zo dat er op de telfort staat dat de telefoon van jouw is terwijl ik er bij ben niks over kan vinden.

heeft er iemand ervaring?

https://www.ben.nl/vragen/bestellen-en-bezorgen/72

je telefoon is van jou.

Ik raad Hi aan haha. Niet dat dat je keuze is :slightly_smiling_face:

Hartstikke bedankt! Heb het zelf niet zien staan :slightly_smiling_face:

Ik heb sinds kort een abbonement vanBen, bevalt me prima!

Ik heb al zo’n drie jaar een Ben-abonnement en bevalt me prima.
Het is goedkoop, ik ga er nooit overheen en heb nergens iets over te klagen.

aah okaay,

ik vroeg me trouwens af als je het met de post laat bezorgen of je dan meteen aan de deur moet betalen net als bij de koerier of dat je gewoon een factuur krijgt met aansluitkosten enzo

Ik weet helaas niet hoe het via de post gaat:(
Ik heb mijn abonnement afgesloten in een telefoonwinkel

Veel succes!

Ik raad Telfort (KPN netwerk) aan voor het westen, Ben (T-Mobile netwerk) voor het oosten. Weet niet waar je woont, maar het ene telefoonnetwerk werkt gewoon beter in andere regio’s dan in het andere.

Ik heb een abonnement bij Ben en ik heb prima bereik over het hele land. En zover ik me kan herinneren hoef je niets aan de deur te betalen, maar ik heb simlock vrij dus daar kan wel een verschil in zitten.

Ik heb al een paar jaar een abonnement bij Ben! Met mijn iPhone. (:
Ik heb ook goed bereik etc.

Maakt echt niet zoveel uit. Volgens mij zit Ben op T-Mobile netwerk, telfort via KPN. Allebei prima. En dat hele toestel-lease-gebeuren wordt volgens mij nergens meer gedaan.

En bedenk dus wel dat het weinig lijkt uit te maken, maar neem aan dat het over 2-jarig abonnement gaat dus dan scheelt het toch 4x24=96 euro. Lijkt mij de moeite om gewoon de goedkoopste te kiezen.