Welke producten / items missen jullie?

Hey meiden,

Ik ben momenteel bezig met het inkopen van producten voor mijn webshop. Ik vind het zelf altijd te gek als webshops producten verkopen die in Nederland niet of nauwelijks te koop zijn. Daarom vroeg ik mij af wat jullie nog missen (bijv. dingen die je nu koopt op eBay of via buitenlandse webshops)

Let me know! :slightly_smiling_face:

Misschien is het handig om eerst te vertellen wat voor een producten je bedoeld.
Kleren? Beautyproducten? Regenboogpotloden? :’)

Goeie oude tijd

Gewoon kleding, accessoires, beauty spullen. Maar misschien ook wel accessoires voor je telefoon. Gewoon iets wat jij mist.

Parfum, eyeliner. Leuke tassen. Broeken met een felle print zoals dit:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/P90%200151514%20027%2044%200629%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

van die originele shirtjes en truien met “superman” en “swaggy” en “obey” enzo, zoals ze verkopen op freshtops. Nee dit is geen reclame

harry potter ketting

Ugh, creepers zou geweldig zijn.

Je moet eens kijken in het eBay topic, daar worden zoveel dingen gekocht die in Nederland niet, nauwelijks of véél duurder verkrijgbaar zijn… :slightly_smiling_face:

Bikini’s. Gewoon véél keus, veel modellen à la Seafolly en andere Australische merken maar dan niet voor 100 euro voor een topje :’)

Shirt met fantasy/gothic prints, hetzelfde geld voor sjaaltjes met deze prints.

Crest White Strips

Goedkope lolita achtige jurkjes.

nail art kwastjes

idd van die freshtops die korte zijn dan gewone