Welke positie -> hoe zitten/liggen jullie?

Hey meisjes,

Sinds kort ben ik een stapje verder gegaan met mijn vriend, maar hier is vooral hij bezig met mij (eerder gwn voelen aan mijn borsten, en wat over mijn onderbroek gaan) maar ik weet wel dat hij verder wil en eig gewoon eerst nog wacht op mij. Nu wil ik wel bepaalde dingen doen, maar ik weet nooit hoe ik moet zitten of liggen of idk in mijn bed… Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel xD

Bv hoe ik op hem moet gaan, wat ik dan moet doen, als ik voor/achter/naast hem zit en dat soort dingen…
En dan nog dit: in welke posities zitten jullie altijd? Bv tijdens het aftrekken of pijpen of als hij wat bij jou doet, dat soort dingen eigenlijk… :slightly_smiling_face:

Jullie zouden me enorm helpen!

Ik denk er eigenlijk nooit zo heel erg over na. Ik zou gewoon doen wat goed voelt maar dat is natuurlijk niet echt lekker advies. Wat ik zelf altijd doe met pijpen is tussen zijn benen gaan zitten. Aftrekken kan eigenlijk in praktisch elke positie. Als hij dingen bij mij doet lig ik meestal naast hem op mijn rug en hij ligt op zijn zij.

Ik ga vaak bovenop hem zitten, dan kun je wrijving creëren door je heupen over de zijne te trekken, heen en weer (het zogenaamde “droogneuken”). Daarbij heb je dan zijn torso tot jouw beschikking. Je kunt hem strelen, je voorover buigen en hem kusjes geven, likken, zuigen enzovoort.

Als ik naast mijn vriend lig, leg ik meestal één been over zijn kruis of been, of tussen zijn benen in. Meestal zoenen we dan voornamelijk en laat ik mijn hand de vrije loop gaan.

Je kunt ook samen tegenover elkaar gaan zitten. Dat vind ik ook een leuke positie.

De positie die je aanneemt wanneer je hem oraal bevredigt, dat is meer een kwestie van comfort eigenlijk. Ik ga het liefst tussen/op zijn benen zitten, voorovergebogen, en met mijn armen steunend naast zijn lichaam (goed voor je armspieren btw, ik heb na elke “sessie” een dag spierpijn :p)

Denk vooral niet teveel na over alles wat je doet. Doe waar je zin in hebt. Ontdek zijn lichaam.
Ik neem aan dat je nog niet heel goed weet wat hij lekker vindt, aangezien jullie nog niet heel veel gedaan hebben. Als je daar niet per se direct naar durf te vragen, of het een beetje een moodkiller vindt, probeer dan het een en ander uit en fluister speels in zijn oor “vind je dit lekker?” etc. Succes :slightly_smiling_face:

Het is vooral iets waar je niet teveel tegen op moet kijken. :slightly_smiling_face: Ik moet zeggen dat het mij allemaal alleen maar mee viel, dus relax en laat het je gewoon overkomen.

Als ik hem aftrek dan ligt hij meestal op zijn rug en ik op mijn zij naast hem. Als ik hem pijp dan zit ik meestal op mijn knieën naast zijn benen, geloof ik, of misschien tussen zijn benen, ik weet het eigenlijk niet (zo onbewust ben ik me, ik doe maar wat goed voelt op dat moment).

Aftrekken vond ik de eerste keer niet zo spannend, maar ik vond het wel héél erg eng om hem de eerste keer te pijpen, omdat ik dacht dat ik niet wist wat ik moest doen enzo, maar het gaat allemaal vanzelf.

Dus mijn advies, geniet en denk niet te veel na. :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon naast hem gaan liggen en een beetje hem over zn borst gaan strelen. En dan langzaam met je hand naar beneden over zijn boxer. En dan zou ik gewoon vragen of hij je een beetje kan helpen. Dat is niet raar, maar gaat hij juist waarderen, want dan kan hij je uitleggen wat hij fijn vindt. Communiceren is heel belangrijk bij dit soort dingen :slightly_smiling_face:

Echt al bedankt voor jullie hulp :slightly_smiling_face: er zitten al wat goeie dingen tussen :grinning:

Maar het ding is dat als k bv over zn boxer ga dat ik altijd denk dat t er raar uitziet fso, omdat k gwn wat mn hand erop leg en meer niet echt, geen kdee wat/hoe k erover zou gaan ofzo… Klinkt miss dom maar k weet echt niet hoe k “normaal” over zn boxer kan gaan :joy:

En hahah nog iets, hij is super gevoelig aan zn buik, hij heeft echt massas kietels daar dus das al een nadeel xD

^
Als hij gevoelig is bij zn buik dan streel je te zacht, iets meer druk zetten kan al helpen.

En eh, dat kan niet echt normaal haha, je moet er gewoon een beetje overheen strelen, net zoals dat je bij zn borst en buik doet :slightly_smiling_face: en dan gewoon om hulp vragen!

dit ja