Welke pil in het beste voor acné?

Heey iedereen,
er zullen hier ook wel al veel topics over zijn. Maar ik wil eerst even vertellen hoe het bij mij is gegaan tot nu toe. Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ethinylestradiol/levonorgestrel 0,03/015 A, nu na een half jaar is nog totaal geen verschil kwa mijn acné, een maand of 2 geleden ging het wel voor de helft weg maar toen was ik aan biergist pillen (homeopathisch). Alleen van de meeste mensen hoor ik dat bij het gebruik van de pil het na 3 a 4 maanden al bijna helemaal weg was en misschien zelfs eerder.
Mijn vraag moet ik dan een zwaardere pil? of weet iemand een betere pil?
De pil gebruik ik alleen voor acné en om regelmatig te zijn. van sommige mensen heb ik ook gehoord over de Diane 35 pil als ik het goed heb, daar heb ik ook wat over opgezocht, maar het schijnt dat na een tijd de pil geen effect meer heeft en mensen die het langdurig gebruiken krijgen als ze stoppen nog meer acné dan ze eerst hadden, die pil lijkt me een beetje te zwaar. Ik zit er wel mee want ik zit nu in de 3e en heb het al vanaf de helft van me basisschool tijd en ik begin het nu echt heel erg zat te worden.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

xx

Algemene piltopic.