Welke online games speel(de) jij tegen verveling?

Welke online games speel of speelde jij tegen verveling? :slight_smile: Ik speel soms wellis pico (ameba.pico.net) Dat is een soort habbo maar dan gratis en… tsja… nahja haha en ik heb net een panda aangemaakt op pandanda.com
Ik ben nu ziek dus ben allemaal spelletjes aan het doen haha :grin:

Gorillaz Mahjong en ik heb ook heel vaak zo’n spel als Zookeeper gedaan, maar dan met etenswaren.

Ik deed eh

• Habbo
  • Neopets
  • Panfu (voor een halve dag uitgeprobeerd, het was echt stom)

En nu doe ik wel eens

• Hoshi Saga (da’s verslavend :3)
  • Super Stacker (en dat ook x])

Ik doe het bijna nooit, maar als ik me echt verveel speel ik op isketch.net. Dat is met andere mensen tekenen enzo. Er tekent 1 persoon en dan moet de rest raden wat er word getekend.
Wel verslavend :slightly_smiling_face:

ik doe farmville op facebook, en serieus, dat is VET leuk ! Ook al heb ik het druk, dan nog doe ik het, gewoon omdat ik het echt leuk vind. En dan zijn andere facebookers je buren die jij als vriend hebt, dus als je je vriendinnen ook allemaal farmville laten spelen, zijn dat je buren, en die kan je dan helpen enzo. Nice! en ik hou helemaal niet van gamen, :stuck_out_tongue:

ik speelde altijd MMORPG’s
en dan vooral Metin 2 en Last Chaos.

Rose Online, maar dan wel op een supercheape server waar exp en drops veel hoger waren dan de originele. Helaas hebben mijn broer en mijn vriendje geen tijd meer om met mij te spelen…

=[

Vroeger neopets, ik was echt zo verslaafd :stuck_out_tongue: Daarna Subeta, maar daar ben ik nu ook min of meer mee gestopt.
Nu speel ik wel eens Frontierville op Facebook.

op spelletjes.nl (of .com haha ik weet het niet :3) dat taarten bakken. op vrijwel iedere spelletjessite te vinden haha zo leuk! en bediening (l)

vroeger was ik ook echt superverslaafd aan neopets, en gosupermodel.

-