Welke onderbroeken draag je en zitten het fijnst of zijn mooi?

Gister weer nieuwe SOHO onderbroeken gekocht en het viel me op dat ik eigenlijk altijd dezelfde koop.

Welke soort en merken draag jij? Vind je het fijnst? (foto’s mogen ook)

Zelf:

• vooral SOHO boxers. Vind deze het lekkerste zitten, deaag ik bijna altijd en zijn met hun zwart en roze en printjes ook wel mooi, kan ik dragen als ik naar vriendje ga. Heb een hele stapel.

• Muchachomalo boxers, heb ik een paar van, gekregen. Super duur om te kopen, maar zitten heerlijk en zijn ook erg mooi!

• Pieces boxers, heb ik een paar van. Vindt ze een beetje slappe/dunne kwaliteit, maar ook wel mooi.

Andere merken of soorten heb ik niet. Alleen boxers :grinning:

Ik draag nooit boxers, vind ze echt afschuwelijk zitten :’)
Ik draag meestal zo’n zwarte hipsters van de hunkemoller met zo’n randje kant eraan, die kun je meestal 3 voor 13 euro ofzo kopen. Die zitten super fijn en ze zijn mooi! Kwaliteit blijft ook lang goed.

Ik heb deze van Hema in het zwart, vind ze echt geweldig :’) http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fpnl_product_type>{books%3Bshop}%2F%24s%3Donderbroeken%2Fvnl_fh_hema_basiskleur>{zwart}&fh_secondid=pnl_19636199

Ik draag brazilians van de hunkemöller :grinning:
Ik vind boxers vreselijk zitten en strings gaan wel redelijk maar deze vind ik echt lekker zitten haha.

Die heb ik ook ja, die vind ik ook erg relaxed en ze zitten netjes onder je kleding als in geen lelijke lijnen. Deze draag ik vooral 's nachts, overdag draag ik liever een string. Die draag ik nu ook van de Hema, zitten echt prima en zijn goedkoop.

Die van de hema zijn echt het beste!

Boxers, hipsters, strings. alles eigenlijk haha.

sws boxers :3 heb meestal merkloze, niemand ziet toch dat je geen vingino of weet ik wat draag dus ja, who cares :stuck_out_tongue:

Deze vind ik ook het fijnst, maar dan de hipsters.
Strings vind ik echt verrot zitten en boxers zijn ook niet echt mijn favoriet al heeft ze zeeman soms wel fijne ^^
Ik geef niet om merken en al helemaal niet als net ondergoed betreft.

altijd strings. Met boxers voel ik me een halve kerel

Haha, ik draag ook altijd precies dezelfde! Ze zitten zo lekker…

Hipsters van pieces! :upside_down_face:

Ja, dit dus. Ik draag altijd strings, behalve als ik ga slapen, dan draag ik wel boxers (oude die ik in de brugklas droeg)

O en ik koop ze meestal bij de h&m

precies :bowing_man:

Hipsters van de H&M vind ik het fijnst. Kant is het mooist maar katoen zit lekkerder xD
Brazilians (nog nooit eerder van gehoord? behalve bij bikini dan) zien er ook mooi uit! Misschien binnenkort eens kijken bij de Hunkemoller :stuck_out_tongue:

Deze van de H&M: http://www.hm.com/nl/product/10146?article=10146-F

Ik draag nooit strings of boxers, beide vind ik vreselijk zitten. Bij het idee aan strings krijg ik alleen al kriebels en als ik boxers draag voel ik me helemaal niet vrouwelijk. Ik wist niet dat het een naam had maar ik draag dus ook blijkbaar altijd brazilians, zitten perfect en ze zijn nog mooi ook.

Boxers en brazilians van de Hema. Ben nu een beetje aan het minderen met het dragen van boxers, want ik merk dat ze alleen maar vervelend zijn.

Iedereen heeft het over boxers, boxers vind ik meer iets voor jongens, vrouwelijke boxers noem ik gewoon hipsters, die zitten wel fijn en zijn mooi