Welke Nike-schoenen vinden jullie nou echt leuk?

Hoi, oke ik ben dus opzoek naar nieuwe schoenen, en ik vind Nike’s heeeel erg leuk, maar er zijn zoveel schoenen van nike, dus nou heb ik de vraag: Welke schoenen vinden jullie nou écht leuk, dan kan ik naar die schoenen kijken en daar uit kiezen! :slightly_smiling_face:

Verder: Is het zo dat je alle nike’s als normale schoenen kan dragen, of is het zo dat sommige écht hardloopschoenen etc zijn?

Daaankjee :slightly_smiling_face:

Je hebt allerlei modellen, dus je moet maar gewoon kijken welke jij leuk vindt en bij jouw stijl vindt passen natuurlijk. Ik zelf zou anders voor een lichte, niet te opvallende kleur gaan, zoals wit (Air Force 1’07 white bv), maar als jij lekker over straat wil huppelen in je roze-groene Nikes vind niemand dat erg. :slightly_smiling_face:
En ik vind zelf dat er wel een scheiding is tussen échte hardloopschoenen en gewoon sneakers, ik heb bijvoorbeeld een paar die ik zelf bij het sporten gebruik en anderen daar weer mee over straat lopen.

Dit zijn de Nikes die ik heb, draag ze allemaal als gewone schoenen. Misschien heb je er wat aan :slightly_smiling_face:

En deze wil ik nog graag;

Zoals al gezegd zijn er zoooo veel verschillende modellen. Ik denk dat je het beste toch zelf kan kijken wat er bij je stijl past. Ik ben zelf helemaal fan van Dunk Low en de Prestige modellen, maar ik weet niet of die nog veel gemaakt worden. Mavrk ook trouwens. Wou je wat dat betreft ook nog naar Converse en Jordan toe? Want die merken vallen ook weer onder the Nike brand. Dan kan ik ook nog wel even doorgaan…
Haha er is zo veel keusxD

Edit moderator: reclame is niet toegestaan

Air max, Janoski, Air Force & Air Thea vind ik echt heel leuk!!, roshe run vind ik echt verschrikkelijke schoenen.

Jaa indd, ik snap niet dat bijna iedereen het draagt

janoski of air thea.

nike janoski!

Wil je perse Nikes hebben of zijn andere leuke merken ook goed? Want ikzelf vind New Balance 574 heel leuk

Ik vind niet veel nikes echt mooi, maar ik vind trainerendors echt superleuk. Jammer dat je ze bijna nergens kunt vinden.

NIKE FREE RUN. En Nike Roshe Run ofzo.

Air max 1, Air vortex, Air force, Jordan, Huarache, Air flight, Janoski vind ik leuk
Free run / roshe run/ air thea ben ik persoonlijk geen fan van maar je ziet ze wel veel

Ik vind vooral de Air Max 90 en 1 leuk, die witte met zwarte strepen die nu iedereen heeft (ik weet niet meer hoe die heten lol, beetje die 90s achtige), eigenlijk de meeste wel. Ik HAAT alleen echt die roshe run of de free runs (ik ken het verschil niet), maar ik vind ze echt gruwelijk, net als de Thea’s of zo.

Ik vind ze allemaal niet zo mooi.

Nike air zijn m’n faves, maar ook janoski’s zijn leuk!

Nike air force, in het wit :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/sneakers-topic-81426.0.html

Mag hier of in het Is dit leuk? topic. Slotje.